فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس باحال برای تبریک گفتن روز تولد

امروز روز توست ، روز میلادت
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت
امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست
.
.
اس ام اس تولدت مبارک
تولد جاودانه ترین اختر تابناک آسمان رفاقت را تبریک می گویم !!!
.
.
خوشبختی من در بودن با تو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من
تولد مبارک
.
.
فووووووووت …
فووووووووت …
فووووووووت …
فووووووووت …
بیا شعما رو فوت کن ، هزارسال زنده باشی !!!
تولدت مبارک !!!
.
.
اسمس جالب تولدت مبارک
تولد تو تولد من است و من تمام طول سال بیدار مانده ام که مبادا روز تولد تو تمام شود و من در خواب بمانم و نتوانم به خودمان بگویم تولدمان مبارک !!!
.
.
وجود زیبایت ، وارد به دنیا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولدت غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک
.
.
با من باشی دوست دارم / تنها باشی دوست دارم
امروز روز میلادته / هرجا باشی دوست دارم
.
.
مسیج و پیام کوتاه تبریک تولد
روز میلاد تو ، روز صدور شناسنامه عشق است
عشق من تولدت مبارک
.
.
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند در بهترین روز تاریخ زیباترین هدیه اش را به ما داد !
تولدت مبارک

.
.
عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان و صدایت آرام تر از نسیم بهار
تولد آسمانیت مبارک
.
.
اس ام اس تبریک تولد همسر
واسه ما جشن تولدت یک بهونه بود همیشه
که رو هدیه بنویسیم دلم از تو دور نیمشه
دوست عزیزم تولدت مبارک
.
.
امروز هوا دوباره حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی از آسمون میباره
تولدت مبارک ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی ، بسته به تو جون من
.
.
میلاد توست و من باز کبوتر عشقم را در آسمان خیال تو پرواز می دهم
سالهاست کبوترم جلد مهربانیت شده است
تولد مبارک
.
.
جمله شاخ برای گفتن تولدت مبارک
هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد !
.
.
میگویند آغاز نو شدن ، آغاز تازه شدن بهار است اما برای من روز میلاد تو سرآغاز فصلی دگر از زندگیست !
.
.
باز کن پنجره ها را که نسیم ، روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرد و بهار روی هر شاخه ، کنار هر برگ ، شمع روشن کرده است !
تولدت مبارک
.
.
زیباترین اسمس ها و جملات روز تولد
اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم
اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم
اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم
اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم
ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق
اما هر چه هستم با تمام وجودم میگویم تولدت مبارک
.
.
باشی نباشی پیشه من ، تو بهترین همنفسی
هرجای دنیا که میری به آرزوهات برسی
روزه تولده توئه ، میلاد هرچی خاطره
روزی که غیره ممکنه هیچ جوری از یادم بره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد