فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جکهای جدید و ته خنده خرداد 91

سری جدید جکهای باحال خرداد 91
کپی برداری برای سایتها و وبلاگها ممنوع !!!

.
میدونی چی از صدتا فحش بدتره ؟
110تا فحش !!!
.
.
اگه تو ایران فیلمی ساخته شد که لیوان شکست و طرف موقع جمع کردنش دستش رو نبرید ، من بهش اسکار میدم !
.
.
یعنی‌ اگه رو نوشابه نمی نوشتن "خنک بنوشید" ، من میجوشوندم بعد میخوردم !!!
.
.
سخترین کار دنیا اینه که به آدمی لبخند بزنی که دلت میخواد گلدونو تو سرش خورد کنی !
.
.
یکی از فانتزیام اینه که دکتر بشم بعد یه روز تو خیابون راه برم یه ماشین بزنه بهم ، منم محل ندم ، ‌بلند شم تو خیابون راهمو ادامه بدم !
مردم چشاشون گرد بشه ! حالا شاید سوال پیش بیاد که دکتر چی بود این وسط ؟
اون دیگه به شما ارتباطی نداره ! من میخوام تحصیلاتمو ادامه بدم !!!
.
جک جدید و به روز خرداد 91
.
تا حالا دقت کردین وقتی خودکارت قطع میشه یه جا دیگه تستش میکنی مینویسه ، ولی دوباره جای قبلیش میخوای بنویسی نمینویسه !!!
.
.
شیطونه میگه برم ایدز بگیرم دهن این پشه ها رو سرویس کنم !!!
.
.
چرا اگه به کسی بگن جوجوی من ... پیشی من ... و موشی و ازین کلمه ها طرف خوشش میاد ...
اما اگه بگن حیووون عصبی میشه ... ؟
مگه جفتشون یکی نیستن ؟؟؟
.
.
از یارو پرسیدم شماره فلانی رو داری ؟ گفت : آره ، پنجاه و ... اوممم پنجاه و یه چیزی ... آخرش هم یه چیزی و پنج ... نمیدونم ، خلاصه اول و آخرش پنجه !
من الان دقیقا با این دو تا پنج چیکار کنم ؟
.
.
از غضنفری سوال شد : جذر عدد 7 به توان سوم همان عدد تقسیم بر مکعب عدد 9 چند میشه ؟
غضنفر اندکی تامل نموده و جان به جان آفرین تسلیم کرد !!!
.
جدیدترین اسمس های جکی 1391
.
من با کوله باری از غم دارم میرم ... رفتم ... دارم میرم ... رفتما ... توجه کن ... !
.
.
آخر سر نفهمیدیم ، متضاد کلمه ی "راست" ، 'خوابیده' است یا 'دروغ' یا 'چپ' یا 'کج' ؟

.
.
کچل که باشی
بری بالای شهر میگن مد روزه
بری مرکز شهر میگن سربازی
بری پایین شهر میگن زندان بودی
این همه تفاوت در شعاع 20 کیلومتر !!!
.
.
هیچی بدتر از این نیست که خسته بخوابی جلو تلوزیون ، ببینی کنترل گم شده و بخوای بلند بشی دنبالش بگردی ...
.
.
بیا بنویسیم روی خاک ، رو درخت ، رو پر پرنده ها ، رو ابرا
کلا بیا منابع طبیعی رو از بین ببریم !
.
منبع جوکهای تاپ
.
خدا این استقامتی که به ریشه‌ی موهای زائد داده اگه در ریشه‌ی موهای غیر زائد قرار میداد اصلا معضلی به اسم کچلی وجود نداشت !
.
.
عوارض جانبی بعد از یک شکست عشقی چیه ؟
در آوردن گوشی از حالت سایلنت !
نبردن گوشی به دستشویی و حمام !
از رمز درآوردن اینباکس گوشی !
پاک کردن آثار جرم !
خواب راحت ...
زندگی راحت ...
آرامش همراه با گریه !
تموم نشدن شارژ ایرانسل بعد 6 ساعت !
.
.
یادش بخیر ...
تو مدرسه هر بلایی دلمون می خواست سر نیمکتا و دیوارا می آوردیم بعد می انداختیم گردن اون شیفتی ها... !
.
.
غضنفر حیف نون رو تو خیابون میبینه که یه کیسه رو دوشش میبره ، میپرسه :
چی تو کیست داری ؟
حیف نون : مرغه ، میبرم خونه !
اگه بگم چند تا مرغ تو کیسه داری یکیشونو بهم میدی ؟
حیف نون : تو بگو ، اصلا جفتشونو میدم بهت !
خوب اممممممممم ، پنج تا ؟
.
.
پلوپز خریدم ، ساخت ایران (نمیگم کدوم شهر تا توهین حساب نشه !) روش نوشته «اتوماتیک» ولی توی دفترچه نوشته : اگه ته‌دیگ قهوه‌ای کمرنگ دوست دارین نیم ساعت ، قهوه‌ای پررنگ 45 دقیقه و قهوه‌ای تیره یک ساعت صبر کنین و بعد پلوپز رو خاموش کنین !
.
طنز های کوتاه ناب و تاپ خرداد 91
.
هیچگاه برای شخصی که از دور برایت دست تکون میده دست تکون نده … چون در اکثر مواقع با تو نیست با پشت سریته ! لذا ضایع میشی ... تو روحیه ات تاثیر میذاره ! حالا درستش کن !!!
.
.
میگن : تنبلی مادر همه عادت ‌های بد ماست ! ولی خب به ‌هرحال مادره و احترامش واجبه !
.
.
اگه کسی بهت گفت دوستت دارم ؛
آروم بغلش کن ، نازش کن ، سرشو بذار روی شونت و یواش در گوشش بگو :
خوب بسه دیگه پاشو خیلی خندیدیم !
اونجایی که تو درس میخوندی ما مدیر مدرسه بودیم !
.
.
در عجبم از نخود و لوبیا با این جثه ی ریز ، که چه بادهای عظیمی در خود نهفته دارند !!!
.
.
توی زندگی زخم هایی هست که ، فقط یه نفر خاص باید "بوسش" کنه تا خووووووب بشه !!!
.
جک کرکره خنده خرداد 91
.
انگار 90% از خستگی آدم تو جورابشه !!! این جورابو که در میاری راحت میشی ...
اصن یه حس خوبی بت دس میده !
.
.
موقع خواب :
بابام : گوشیارو کجا گذاشتی ؟
مامانم : بالا سرت !
بابام : چرا بالا سر خودت نذاشتی ؟
مامانم : چونکه سرطانزاست !
یعنی عشق میچکه !!!
.
.
موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم ، حالا که نگات می کنم ، دلم میخواد فرار کنم !
.
.
ارسطو را گفتند : "ادب از که آموختی ؟"
ارسطو قدری نگریست و گفت : نه ! وجدانا کجای قیافه ی من به لقمان میخوره ؟
.
.
بهترین لحظه ، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم ، آخ اگه بدونی چه حالی میده !
.
پیامک و مسیج خنده دار مودبانه باحال
.
کاش کسی تو دلم پا نمیزاشت ، دیگه دارم خفه میشم از بوی جورابش !
.
.
انسانها سه دسته اند :
دسته ی اول ، دسته ی دوم و از همه مهمتر دسته سوم !!!
.
.
به یارو میگن جوونیات ورزش میکردی ؟
میگه آره هالتر میزدم ...
میگن الان چی ؟
میگه الان حال ندارم ، فقط تر میزنم !!!
.
.
خدایا به من قدرتی عطا فرما که بتوانم کامپیوتر را Shut down کرده و بخوابم !!!
(دعای آخر شب)
.
.
ای خدا . . .
واسه همه سوژه های خوشتیپ و خوشگل می فرستی ایمانشونو امتحان کنی ، واسه من پشه می فرستی اعصابمو تست کنی ؟
.
باحالترین نوشته های آخرت خنده
.
یکی از بزرگترین چالش های زندگیم سالم بیرون آوردن اولین برگ دستمال کاغذی از جعبشه !
.
.
میگن ماهی قرمز گناه داره تو تنگ نندازین ...
فقط ماهی قرمز آدمه ؟ ماهی سفید کنار سبزی پلو سگه ؟؟؟
.
.
اگه کسی بهتون گفت که فقط پیاز اشک آدم رو درمیاره ، با نارگیل بزنین تو سرش تا به اشتباه خودش پی ببره !
.
.
داداشم زندگیشو داده یه آیپد خریده اونوقت بابام به آیپدش میگه : پاره آجر !
.
.
تلویزیون داره یه برنامه درباره علایم اعتیاد نشون میده ، هر علامتی که میگه مامانم زیر چشمی با شک منو نگا میکنه !!!
.
جک تر و تازه 91
.
سر کلاس تنظیم خانواده استاد گفت کسی اینجا متاهله ؟
یکی گفت من ؛ همه جوری برگشتن نگاش کردن در این حد که طرف گفت خب باشه طلاقش میدم !
.
.
دقت کردید هر وقت تو زندگیتون یه روزنه امید پیدا میشه ، سریع یه پتروس فداکار پیدا میشه انگشتش رو میکنه توش !!!
.
.
تا حالا دقت کردین اگه بخوای 10 تومن از عابر بانک بگیری ، 60 نفر تو صف با حقارت نگات میکنن !!!
حالا روزی که 200 تومن میگیری ، تا نیم مایلی مورچه هم پر نمیزنه !
.
.
تا حالا دقت کردین تو کل کل های ایرانی‌ ها ، همیشه همه برای خودشون متاسفند ؟
.
.
امروز ، مهم‌ترین تکیه‌گاه زندگی‌ام را از دست دادم ؛ پشتی صندلی کامپیوتر شکست !!!
.
خنده بازار جدید و فوق العاده
.
یه بابایه میره پیش دکتر میگه یه کتاب نوشتم به نام (صدای پای اسب) ؛ دکتر میخونه میبینه 500 صفحه نوشته پیتیکو… پیتیکو… پیتیکو… !
.
.
هفته پیش یک اس ام اس اومد واسم با این مضمون :
با سلام شما در یک مغازه قصابی دیده شده اید که بیانگر تمکن مالی است ، لذا فورا به سایت رفاهی مراجعه و از دریافت یارانه انصراف دهید !
.
.
به خواهرم میگم دعا کن برام ، دعای بچه ها زود اجابت میشه ...
میگه :دِ نَه دِ اگه دعای بچه ها اثر داشت ، وقتی که من شیش سالم بود و تو اون عروسکمو شیکوندی ، باید میمردی !
.
مطلب مرتیط :
گلچین بهترین جکهای سال 91 (New Jok 91)

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره 31 اردیبهشت 1391 ساعت 03:10

لذت خوندن مطالب قشنگتو با هیچ مطلبی عوض نمی کنم!!!!!!!!!!
عالی بود عالی!!


احسان 31 اردیبهشت 1391 ساعت 10:43

سلام
انقدر خندیدم مخصوصا به ماهی قرمز و ماهی سفید!!! که همکارام فکر کردن زده به سرم و دیوونه شدم.
دست گلت درد نکنه
یاعلی

سلام

من کوچیکتم، فربون شما!
روز خوش!

[ بدون نام ] 4 خرداد 1391 ساعت 19:46

بی مزه وبد

یه نمونه از اون جکایی که دوست داری مینوشتی تا ایشاله دفعه بعد شرمندت نشم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد