فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

دلنوشته و متن عاشقانه فوق العاده زیبای خرداد 91

جدیدترین و قشنگترین نوشته های عاشقانه تاپ 91
کپی برداری برای سایتها و وبلاگها ممنوع !!!

.
گاهی فرار میکنم از فکر کردن به تو...
مثل رد کردن آهنگی که دوستش دارم...
.
.
گاهی آنقدر دلتنگ کسی میشی که اگه بفهمه ، خودش از نبود خودش خجالت میکشه !
.
.
آدم ها می آیند زندگی می کنند می میرند و می روند...
اما فاجعه ی زندگی تو آن هنگام آغاز می شود که آدمی میرود اما نمی میرد !
می ماند و نبودنش در بودن تو ، چنان ته نشین میشود که تو می میری در حالی که زنده ای...
.
.
عمر من قد نمیدهد ، به سفرت بگو کوتاه بیاید...
.
.
از روزی که نامت ملکه ی ذهنم شد ، احساس می کنم جمجمه ام با شکوه ترین امپراتوری دنیاست !
.
neveshte asheghane jadid 91
.
می دانی ؟
آدم های ساده ، ساده هم عاشق می شوند...
ساده صبوری می کنند...
ساده عشق می ورزند...
ساده می مانند...
اما سخت دل می کَنند...
.
.
همیشه از آمدن "نـ" بر سر کلمات مـی ترسیدم !
نـ داشتن تو... نـ بودن تو...
نـ ماندن تو...
کـاش اینبـار حداقل دل واژه برایم می سوخت و خبـری مـیداد از نـ رفتن تـو...
.
.
هواے شهـر... آلـوده یـا پاک فـرقـے نمـے کند...
من پر از هـواے تـوام...
.
.
میدونی خوش بخت ترین زوج دنیا کیه... ؟
خنده و گریه... !
به ندرت با هم دیده میشن اما وقتی با هم دیده میشن ، اون بهترین لحظه ی زندگیه... !
.
.
چشم هایم را به بیمارستان می برم ، نمیدانم چه مرگشان شده !؟!؟
هرشب در خواب ، جایشان را خیس میکنند...
.
نوشته های زیبای احساسی
.
گاهی شنیدن صدای قلب کسی که دوسش دارین ، زنده ترین موسیقی این عالمه !

.
.
شاید این جهان مکث قصه گو باشد ، یکی نبود…
میان یکی بود…
.
.
خاطرات ، تمام نمیشوند ؛ تمامت میکنند !
.
.
یه خیابون هایی
یه عطر هایی
یه آهنگ هایی
یه تیکه کلام هایی
یه لباس هایی
یه کارایی
یه روز های خاصی
یه فیلم هایی
یه پارک هایی
یه عکس هایی
یه...
اینا شاید هیچی نباشن ، ولی گاهی خیلی عذاب آورن برای یه آدم هایی !!!
.
.
یادمان باشد ؛ در این گرانی ، احساس مان را خرج بی احساسی های کسی نکنیم که سرانجامش ورشکستگیست...
.
جملات شاخ عاشقانه 1391
.
زیادی صاف نباش...
آدما تو جاهای صاف ؛ بیشتر لایی میکشن...
.
.
هرکه مرا دید ، تو را نفرین کرد و من حواس خدا را پرت کردم که مبادا بشنود...
.
.
از یه جایی به بعد نه اینکه فایده نداشته باشه ها... نه !!!
ارزشش رو دیگه نداره...
.
.
هیچوقت نباید به اجبار خندید ، گاهی باید تا نهایت آرامش گریه کرد...
تبسم بعد از گریه ، از رنگین کمان بعد از باران هم زیباتر است !
.
.
و خدا خواست که یک عمر نبیند یعقوب
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد ؟
.
دلنوشته جدید غمگین و باحال
.
عمریست نشسته ام پای لرز خربزه هایی که هیچوقت یادم نمی آید کی خوردمشان… !!!
.
.
دیروز ، همین حوالی زلزله ای آمد ، حالا همه حالم را می پرسند !!!
بی خبـر از اینکه "من" به این لرزیدنها سالهاست که عـادت کـرده ام...
بـه لـرزشـهای شـدید شـانه هایـم و تــرکــهای عمــیــقِ قــلــبــم...
اما هنـوز خـــوبــم !!!
.
.
زندگی شبیه شعریست ؛ قافیه هایش با من ، "تو" فقط همیشه ردیف باش !
.
.
سخته وقتی تو اس ام اس ازت می پرسه خوبی ؟
تو هم با بغض 5 خط تایپ میکنی ، ولی به جای Send... همه رو پاک می‌کنی و می‌نویسی :
خوبم مرسی تو خوبی ؟
.
.
می خواهم برگردم به روزهای کودکی :
آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود...
عشــق ، تنها در آغوش مادر خلاصه میشد...
بالاترین نــقطه ى زمین ، شـانه های پـدر بــود...
بدتـرین دشمنانم ، خواهر و برادر های خودم بودند...
تنــها دردم ، زانو های زخمـی ام بودند...
تنـها چیزی که میشکست ، اسباب بـازیهایم بـود...
و معنای خداحافـظ ، تا فردا بود...
.
مطلب عاشقانه و زیبای 91
.
وقتی کسی اندازت نیست ، دست بـه اندازه ی خودت نزن...
.
.
امید وصــل تـــو نگذاشت تا دهـــم جان را
وگـــرنه روز فراق تـــو مردن آســـان بود
.
.
دل سبـزم را گره زد...
و رفت تا بـه آرزوهـایش برسد...
.
.
می خواهم عروسک وار زندگی کنم تا اگر سرم به سنگ خورد نشکشند
تا اگر دلم را کسی شکست چیزی احساس نکنم
تا اگر به مشکلات زندگی برخوردم ، بی پروا به آغوش صاحبم که دخترک کوچکی بیش نیست پناه آورم...
.
.
آدمـهای خوب زود از پـیش ما نمی روند ، تـنها ما کـمی دیر بودنـشان را احـساس مـی کنیم !
.
منبع دلنوشته های عاشقانه
.
میدونی بهشت کجاست ؟
یه فضـای چند وجب در چند وجب بین بازوهای کسی که دوسـتش داری...
.
.
هنوز هم از تمـام کـارهـای دنیـا
دلـبستن بـه دلـت بیشتـر بـه دلــم مـیچـــسبــد...
.
.
دنیای دست ها از هر دنیایی بی وفاتر است !
امروز دست هایت را میگیرند...
قصه عادت که شدی ، همان دست ها را برایت تکان میدهند !
.
.
حس تلخیه وقتی دیوار باورت از کسی ، رو سرت آوار میشه...
.
.
دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم...
نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم...
برای اینکه نگذارم بیایند...
.
.
زیر باران گریه می کردم ، آرام و بیصدا تو چتر را بالای سرم گرفتی اما همچنان گونه های من خیس از گریه ماند... !
و تو هرگز نفهمیدی که چتر باید بالای دلم باشد نه روی سرم...
.
.
همه همیشه نمکدان‌ اند
مراقب زخم‌ هایتان باشید...
.
دلنوشته های قبلی :
متن و نوشته عاشقانه معنی دار جدید
متن و دلنوشته های عاشقانه زیبای اردیبهشت 91

نظرات 6 + ارسال نظر
احسان 3 خرداد 1391 ساعت 12:07

سلام
عالی عالی مثل همیشه جملات ناب و تاپ از شما،
لذت بردن از ما.
یا علی

قربون احسان خان!
آقایی از شما، نوکری از ما!

اصغر 4 خرداد 1391 ساعت 08:36 http://yahook.blogfa.com

عالی بود
فقط بعضی از جملات توی چند تا از پستها تکراری هستن ولی عالی هستن

مرسی داداش!
اون چندتارو هم به بزرگی خودتون ببخشید!

مریم 4 مرداد 1391 ساعت 10:44

خیلی قشنگ بود مرسی :xبا احساس نوشتی همونی که من دوست دارم

ممنون از تو که نظر نوشتی!

فاطیما 12 مرداد 1391 ساعت 23:57

خیلی قشنگ بود واقعا ممنون. احساسی ترین چیزایی بود ک خوندم... مخصوصا این یکی... گاهی فرار میکنم از فکرکردن ب تو ..مثل ردکردن اهنگی ک دوستش دارم...

خواهش میکنم!
شما چرا مطالب قدیمی رو میخونید؟ به نظرم اگه به سایت مراجعه کنید نتیجه بهتری بگیرید!

new 28 آذر 1391 ساعت 19:23

واقعا عالی بودن

NoOshin 3 بهمن 1391 ساعت 14:13 http://rsimoos.blogfa.com

slm... webloget taghriban kamele bishtar roosh kar kon vali khaste nabashy...


مرسی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد