فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس شاخ و جمله فاز سنگین خرداد 91

پیامک و مسیج تریپ سنگین و خسته خرداد 91
کپی برداری ممنوع !!!
.
دلم می خواهد بخوابم ...
مثل ماهی حوضمان ...
که چند روزیست روی آب خوابیده است !
.
.
این نیز بگذرد …
اما ای کاش از جای دیگری بگذرد و همش از روی دهان ما نگذرد !
.
.
همه ما دست خدا یه بلوتوثی داریم ...
بترسیم از اون روزی که خدا بلوتوثمون رو پخش کنه !
.
اسمس باحال خاص
.
برای کسی بسوز که برای خاموش کردنت از اشکش مایه بذاره ...
.
.
بعضی ها به پای هم پیر میشوند و بعضی دیگر به دست هم !
.
.
همونایی که خنده هاشون گوشه فلک رو کر می کنه ، همونایی هستن که صدای گریه های آرومشونو حتی بالشتشون هم نمی شنوه !

.
نوشته باحال گلچین
.
به سلامتیه کسی که نمیشناستت اما نوشته هاتو میخونه تا از درونت با خبر بشه و تشکر میکنه نه واسه اینکه خوشش اومده ، واسه اینکه بهت بفهمونه که تنها نیستی ...
.
.
قیافه ام تابلو شده بود !
گفتن : چی میکشی ؟
گفتم : زجر !
گفتن : نه یعنی چی مصرف میکنی ؟
گفتم : زندگی ... !
.
.
گاهی دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد که بیاد تو تنهاییم و من اجازه ندم و اون بی تفاوت به مخالفتم بیاد تو و آروم بغلم کنه و بگه : مگه من مردم که تنها بمونی ...
.
sms faze sangin 91
.
اول مطمئن باش که نمی ریزد بعد تکیه کن ...
هر کسی واسه آدم تکیه گاه نمیشه !
.
.
ازم پرسید : بالاخره سیگارت را ترک کردی ؟
گفتم : نه ، کبریت رو ترک کردم ؛ سیگار را با سیگار قبلی روشن میکنم !
.
.
تمام سیگارهای دنیا را هم که دود کنی ، تنهاییت توجه هیچکسی را جلب نخواهد کرد جز پیرمرد سیگار فروش !!!
.
جدیدترین جملات فاز سنگین
.
ای روزگار ؛ من راه های نرفته زیاد دارم اما با تو یکی زیاد راه آمدم !
.
.
وقتی تمام احساس دلتنگیت را با یک "به من چه" پاسخ میگیری ، "به کسی چه" که چقدر تنهایی ... ؟؟؟
.
.
آن روزها ...
وقتی که من بچه بودم غم بود اما کم بود !
.
قشنگترین اسمس های شاخ 91
.
پست ترین آدما کسایی هستن که به دست گذاشتن رو نقطه ضعف دیگران بگن شوخی ... !
.
.
هی کافه چی ... میزهایت را تک نفره کن !
نمیبینی ؟ همه تنهاییم ...
.
سری قبلی جملات فاز سنگین :
اس ام اس تریپ عاشق خسته (اس ام اس سیگار)
جملات و اسمس تریپ فاز سنگین و خسته 91

نظرات 6 + ارسال نظر
آیلار 3 خرداد 1391 ساعت 18:18

زیبا بودن . ممنون

ممنون از شما که نظر نوشتید!

عطیه 4 خرداد 1391 ساعت 15:54 http://my-untold.blogfa.com/

شب آرزوهاست آرزو میکنم

خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار

باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار

ممنون!
واقعا غافل گیر کردی!

عطیه 5 خرداد 1391 ساعت 12:35 http://my-untold.blogfa.com/

چاکریم....

بابا، لات!
عوارض جمله هاس دیگه...
دستت مرسی!

نفس بریده 6 خرداد 1391 ساعت 13:09

هم خودت هم وبلاگدون توپ...

قربون تو!

MΞHÐł ΛPΛϾH! 5 مرداد 1391 ساعت 06:18

vaghean das shoma chakerkhatam:xxxxxx bo0s nim tankilow rokhsat


کلا به حالت Emergency تبدیل شدم!!!

خیلی قشنگ بود ولی من میخوام کپی کنم بذارم ت پستام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد