فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس ولادت حضرت علی و پیامک روز پدر

مسیج مخصوص تبریک ولادت امام علی و تبریک روز پدر

.

تا که بر لب نامت ای زیباترین می آورم
آسمان ها را تو گویی بر زمین می آورم
تو طلوع آفتابی ، من اذان مغربم
زیر لب نام امیرالمومنین می آورم

.

.

دست پر مهر پدر تنها دستی ست که اگر کوتاه از دنیا هم باشد ، از تمام دستها بلند تر است ...

.

.

چین های روی صورتت اثرات پیری نیست
جای خالی نوازش دست های من است
پــــــدرم !

.

.

ببوسم پینه دستاتو بابا
ببوسم صورت چون ماتو بابا
نشسته روی موهات برف پیری
الهی من بمیرم تو نمیری

.

.

سرچشمه ی عشق با علی آمده است
گل کرده بهشت تا علی آمده است
شد کعبه حرمخانه میلاد علی (ع)
کز کعبه صدای یا علی آمده است

.

.
ذکر من ، تسبیح من ، ورد زبان من علی است
جان من ، جانان من ، روح و روان من علی است
تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله ، حاصل عمر گران من علی است
.

.

سلامتیه اون پسری که ...

10 سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت ...
20 سالش شد باباش زد تو گوشش هیچی نگفت ...
30 سالش شد باباش زد تو گوشش زد زیر گریه ... !!!
باباش گفت چرا گریه میکنی ؟
گفت : آخه اونوقتا دستت نمیلرزید ... !
.

.

اگر بدانی چه کسی کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است ؛ "پدرت" را می پرستی . . .

.

جکهای خنده دار مخصوص روز پدر سال 91

.
اینکه از جیب پدر بچه او با خبر است
اینکه زن درک کند شوهر او در بدر است
اینکه احساس کند وضع چقدر خر تو خر است !
بهترین هدیه روز پدر است !

.

.
بدلیل گران شدن اجناس و تورم امسال ، روز پدر روز یوم الشک اعلام شد !

.

.
هشدار به مردان :
به زودی مردان چینی با توقع ناچیز ، کم اشتها و کارکرد 24 ساعته ، بدون مادر و خواهر و قوم و خویش با عمری اندک و قابل تغییر به صورت دلخواه در هر زمان و بدون نیاز به هدیه روز مرد وارد کشور میشوند !

.

.
شاعر عزیزی می فرماید :
روز مرد است و عجب کادوی ما نایاب است
گر چه این دُر گرانقدر همان جوراب است

.

.
وای روز مادر و روز پدر
جدم از ناراحتی آید به در
روز مادر یک النگو می دهم
زن دهد جوراب در روز پدر
تازه پول دومی را هم ز من
می ستاند از طریق گل پسر
قیمت جوراب من هم لاجرم
از النگو هست قدری بیشتر !

.

مطالب مرتبط با روز پدر :

اس ام اس مخصوص روز پدر 91 (به سلامتی پدر)

شعر زیبا در مورد پدران از دست رفته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد