فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جمله و مسیج و پیامک رفاقتی جدید 1391

اس ام اس لاتی و تیریپ مرامی فوق العاده باحال

شاید بعضیاش قدیمی باشن ! نگید نگفتی !!!

.

صبح امروز کسی گفت به من : تو چقدر تنهایی ؟
گفتمش در پاسخ : تو چقدر نادانی !
تن من گر تنهاست ، دل من با دلهاست !
دوستانی دارم همه از جنس بلور که دعایم گویند و دعاشان گویم ...
یادشان در دل من
قلبشان منزل من !

.

.

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر
به مرام تو گرفتار و به عشق تو اسیر

.

.

در قمار زندگی کارم فقط بازندگیست
پس بنازم دوست را تنها دلیل زندگیست

.

.

اس ام اس مرامی :
گوشی موبایلتم . بزارم رو ویبره تا برات برقصم !

.

.

سلامتی رفقایی که میخ نگاهشون لاستیک دلمون رو پنچر کرده تا ما بی زاپاس تو جاده رفاقت بمونیم !!!

.

.

میگن دوره اربابی تموم شده پس تو اهل کدوم تباری که ما هنوز غلامتیم ؟

.
.
شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام
پابند تو و اسیر دامت شده ام
گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست
طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام
.
.
یاران شفیق ما هرگز نروند از یاد
گر برده شوند از یاد ، مردی برود بر باد
.
.
اسیرم اما نه به چشمانت
دل تنگم اما نه به دیدارت
بیمارم فقط به مرامت
.
.
عهد کردم که دگر عاشق خوبان نشوم
چه کنم در همه جا عشق به دنبال من است
گرچه بیداردلان سرزنش آغاز کنند
این روش را چه کنم طالع و اقبال من است
.
.
از زندانی پرسیدن : جرم ؟ گفت : رفاقت !!!
گفتند بیشتر توضیح بده ، آه سردی کشید گفت : به احترام رفاقت بماند !
.
.
دو کس هرگز از ذهن انسان فراموش نمیشوند : اول خدا دوم رفیق باوفا !!!
.
.
گاه می توان براى یک دوست چند سطر سکوت به یادگار گذاشت تا او در خلوت خود هر طور که خواست آنرا معنا کند !
.
.
ای دوست پابند وفا بودم و هستم
ولله که من اهل صفا بودم و هستم
دانی ز چه این دل به خودش می بالد ؟
از این که فدای رفقا بودم و هستم
.
.
آب حیات منست خاک سر کوى دوست
گر دو جهان خرمیست ما و غم روى دوست
.
.
با رفیقان از ازل دست رفاقت داده ایم
در وفاى ما مکن شک گرچه دور افتاده ایم
.
.
جان فدای آن که یادم میکند
یاد او هر روزه شادم میکند
مهربانی های او شیرین شکر
با مرامش کیش و ماتم میکند
.
.
دوستی دارم که مهرش گوهر جان من است
یاد او آرامش قلب پریشان من است
.
.
ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ فلک
هر که از دیده مان رفت ز خاطر ببریم
یا که چون فصل خزان آمد وگل رفت به خواب
دل به عشق دگری داده ز آنجا برویم
وسعت دیده ما خاک قدمهای تو بود
خاک زیر قدمت را به دو دنیا بخریم
.
اینم یه پست مرتبط :
نظرات 1 + ارسال نظر
حسام 25 خرداد 1391 ساعت 15:40

خیلی جالب بود ، اکثر مطالبی هم که میذاری بر خلاف وبلاگ های دیگه که همش تکراریه ، تکراری نیست ، من که اکثر مطالبو برای بار اوله که میبینم . امیدوارم همین طوری ادامه بدی

مرسی، قابلی نداره!
ممنون که لطف کردی و نظر نوشتی!
واقعا نظراتتون خیلی بهم روحیه میده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد