فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فک و فامیل ما در تیر 1391

رفتیم خاکسپاری فامیلموون داداشش خودشو انداخته تو قبر که اول منو باید خاک کنید، باباشون بیل رو ور داشته داره خاک میریزه روش میگه آره، توهم برو پیش داداشت نذار اونجا تنها باشه!
فک و فامیله داریم؟
.
.
مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم، ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو میشکنم…
.
.
رتبه ارشد پسرداییمو سه رقم سه رقم از راست جدا کردیم که بتونیم بخونیمش!
فک و فامیله دانشمندِ ما داریم؟

.

.

عموم میخواد منو نصیحت کنه میگه: عزیزم مراقب باش به هرکسی اعتماد نکن. مردم ۳۶۰ درجه با همدیگه فرق می کنن!
آخه یکی نیست بگه عمو جان، دلبندم، ۳۶۰ درجه که دوباره خودشون میشن!
فک و فامیله داریم؟
.
.
پسر خاله ام مدارکشو داده واسه ترجمه که اقدام کنه واسه خارج، بعد اومده خونه ما میگم چایى میخورى یا شربت؟
میگه قهوه اسپرسو اگه دارى بیار! میگم هفته پیش که خاکشیرو با کاسه سر میکشیدى یادت نیست؟
پسر خالس ما داریم؟
.
.
نوه عموم ۱سالشه دو هفته پیش برای اولین بار ۸قدم متوالی بدون اینکه بخوره زمین راه رفته، مامان و باباش احساساتی شدن از خوشحالی چنان جیغ و دادی زدن که طفلکی شوکه شده دیگه سینه خیز هم نمیره؛ اونوقت من به مامانم میگم من راه رفتم تو چیکار کردی؟ میگه هیچی اولین کاری که کردم در کابینتارو با کش بستم!
تفاوت فک و فامیلارو می بینید؟؟؟ .
.
دیروز همه ی فامیلای بابام اینا اومده بودن خونه ی ما منم گفتم یه شعبده بازی بکنم مجلس گرم شه همه کف کرده بودن هی میگفتن چطوری این کارو کردی، بعد اینکه همه ی حقه هارو گفتم برگشتن میگن اصلا جالب نبود!!! آخه فک و فامیله داریم؟
.
.
دختر خاله ام زنگ زده میگه تمام مشخصات لپ تاپتو بده به من! میگم برای چی میخوای؟ میگه میخوام یه مدل بالاترشو بخرم چشت در بیاد…
.
.
دیشب پشت در اتاقم نوشته بودم مزاحم نشوید. صبح بیدار شدم دیدم داداشم زیرش با خط درشت نوشه در این اتاق یک دیوانه ی زنجیری خطرناک موجود است، لطفا با احتیاط مزاحم شوید… خداییش داداشه من دارم؟

.

بقیه مطلب رو از اینجا دنبال کنید !

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا 4 تیر 1391 ساعت 01:10 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام
اعیاد شعبانیه بر شما مبارک...
وبلاگ جالبی دارید.....
پر از پیامهای زیبا....
موفق و پاینده باشید....
درپناه خدا......

سلام
ممنون!
لطف دارید!
روز خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد