فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فال و طالع بینی یکشنبه 4چهار تیر 91

به درخواست بعضی از دوستان ، این تاپیک رو هم به وبلاگ اضافه کردیم !!!

.

فال روز یکشنبه 4 تیر 1391

.

فروردین
اگر مراقب نباشید با بی احتیاطی پول خرج می کنید. سعی کنید با همسرتان در مورد پول صحبت نکنید زیرا بحث طولانی می شود و بعداً پشیمان می شوید. اگر در رابطه ای افراط کنید آن رابطه به زودی خراب می شود بنابراین مراقب باشید.

اردیبهشت
خوب است امروز آزادنه رفتار کنید، ریسک کنید و به نتایج آن کار فکر نکنید. اگر هنرمند باشید می توانید از این حس خوب استفاده کنید. اگر اخیراً همسرتان را نادیده گرفته اید اکنون می توانید بیشتر در کنارش باشید.

خرداد
امروز جذب مسائل متفاوت و عجیب می شوید ودیگران شما را گمراه می دانند. در حال حاضر فرصتی دارید تا هر نوع دعوت غیرمنتظره و غیرمعمولی را بپذیرید، هم چنین فرصت های عشقی غیرمنتظره. شما در حال حاضر فوق العاده جذاب هستید بنابراین از این شرایط نهایت استفاده را ببرید. متاسفانه شما اغلب بسیار میانه رو هستید و هرگز نمی توانید متوجه شوید که یک نفر تا چه اندازه جذب شما شده است. لطفاً سعی کنید در اجتماع بجوشید.

تیر
باید به دارائی های تان توجه کنید اما این موضوع نگران کننده نیست.شاید بخواهید مبلمان جدیدی بخرید یا یکی از قاب عکس های تان را عوض کنید.این کار هیچ خرجی برای تان نداردتنها خرجی که دارید مصرف کردن وقت و انرژی است تا تغییر دکوراسیون دهید.

مرداد
امروز افکار زیادی در اطراف ذهنتان می چرخد و از شما انتظار می رود که همه آنها را به خاطر بسپارید. خصوصاً این افکار برای جلب توجه شما در زمینه های مالی و مسائل دارایی بسیار مهم است. صحبت با مردم به شما ایده های خوبی خواهد داد و حتی ممکن است سبب باز شدن درهایی به روی شما گردد، که در غیر این صورت بسته می مانند.

شهریور
بهترین روز برای روابط اجتماعی است و دوست دارید با دوستان دور هم جمع شوید.همه از شما خوش شان می آید و دور شما جمع می شوند.گاهی به نقشه ها و برنامه های آینده فکر کنید زیرا ایده های خوبی به فکرتان می رسد.دیگران نیز از این ایده استقبال می کنند و شما را خوشحال می کنند.

مهر
یک بار دیگر شما روحیه ای خوش مشرب و اجتماعی پیدا کرده اید و می خواهید هر جایی که می روید مانند خورشید بدرخشید.اگر می توانید که انتخاب کنید که وقت تان را با چه کسی بگذارنید،مایل به کسانی هستید که کمی غیرمعمول،چند ملیتی ویا بسیار با فرهنگند. اگر متولد مهری هستید که مجردید و به دنبال عشق می گردید. احتمالاً امروز شخصی بسیار جذاب را ملاقات خواهید کرد.

آبان
سیارات به شما کمک می کنند تا از قدرت تان استفاده کنید.سعی کنید بین افکارمنطقی و خلاق تان تعادل برقرار کنید،این کار برایتان موفقیت آور است.بنابراین در رابطه با افرادی که فکر می کنند می توانند شما را فریب دهند،بسیار مناسب است.

آذر
به اضافهاین که دوستانی ملاقات می کنید یا این که در خانه خود را مشغول می نمائید، امروز روزی است که ایده های ناگهانی که معلوم نیست از کجا می آیند سرتان می زند. این ایده ها به شما برای برنامه های آینده تان کمک خواهند کرد یا حداقل شما را در مسیر صحیح می اندازند تا رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید.

دی
امروز برخورد سیاره ای وجود دارد مخصوصاً‌ برای آن دسته از دی ماهی هایی که کارهای بانکی یا بیمه ای دارند و یا تصمیم به تغییر مسیر دارند. در هر رابطه ای که مشغول به کار هستید، تمایل دارید حسابی برای خودتان پول خرج کنید. شما لیاقت آن را دارید پس حتماً‌ این کار را بکنید.

بهمن
امروز برای شما زمان بسیار مهمی است چون سیارات قول داده اند که در هر نوع پروژه یا عقیده ای که اخیراً با آن سر و کار دارید یا می خواهید آن را عملی کنید از شما حمایت کنند . اکنون فرصت دارید تا درباره مسیر زندگی تان فکر کنید و سپس نهایت کوشش را بکنید تا خط سیرتان را مطابق مسیر اصلی هدایت کنید.

اسفند
شما ممکن است از ترتیبات قدیمی و پایدار که یکی مصرف و خرج سنگین روی زندگی تان داشته عقب نشینی کنید . مایل به سوزاندن چند پول هستید و کسی نیست که شما را سرزنش کند. اما اطمینان پیدا کنید که درباره آن فکر کرده اید و به موقعیت بدتری منجر نشود.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام 6 تیر 1391 ساعت 19:48

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد