فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس دوستت دارم جدید 91

دوست داشتن نم نم باران است، کم کم می آید و به درازا میکشد، بارانی دوستت دارم…
.
.
پیش بیا! پیش بیا! پیشتر / تا که بگویم غم ِدل بیشتر
دوست ترت دارم از هرچه دوست / ای تو به من از خود من بیشتر
دوست تر از آنکه بگویم چقدر / بیشتر از بیشتر از بیشتر
داغ تو را از همه دارا ترم / درد تو را از همه درویشتر
هیچ نریزد بجز از نام تو / بر رگ من گر بزنی نیشتر
.
.
ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﻪ ﻣﺎﻫﻰ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭه ﺑﺮﺳﻪ ﺑﻪ ﺧﺸﮑﻰ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ… .
.
هیسسسسسسسسسسسسسسسسسس…
دنیا رو ساکت کردم که بگم خیلی دوست دارم…
.
.
اگه یه روز دستم به آسمون رسید، روی یه تیکه ابر مینویسم دوست دارم تا هر وقت بارون میزنه تک تک قطره ها بهت بگن دوست دارم…
.
.
دوست داری بگم میخوام هر روز با صدات بیدار شم، بعد بگم با ساعتم بودم؟
دوست داری بگم چرا رفتی بعد بگم با برق بودم؟
دوست داری بگم هر جا باشی پیدات می‌کنم بعد بگم با دسته کلیدم بودم؟
دوست داری بگم دوست دارم بعد فکر کنی که… نه دیگه ایندفعه با خودت بودم…
.
.
دوستت خواهم داشت
به همین واژه ی تبدار قسم
دوستت خواهم داشت
به همین قلب گرفتار قسم
دوستت خواهم داشت
به تو و لحظه ی دیدار قسم
دوستت خواهم داشت
به همین لحظه ی اقرار قسم
دوستت خواهم داشت
به تو آری ، به تو بسیار قسم
دوستت خواهم داشت
.
.
تو کوچه ی تنگ دلم / رو اون دیوار کاه گلیش
هک می کنم با دست خویش / دوست دارم به English
.
.
اض صمیم غلبم غلت غلوت دوصط دارم !

.

بقیه اس ام اس هارو از اینجا دنبال کنید!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
سلما 21 شهریور 1391 ساعت 10:22

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد