فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس فوق العاده زیبا با موضوع تنهایی

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم…
شاید از این تنهایی خلاص شدم…
.
.
یادش ستاره دنباله داری است که آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند…
.
.
تنها یک تنها میداند تنهایی تنها درد یک تنها نیست…
.
.
تنهایی تقدیر من نیست… ترجیحِ منه…
.
.
باور کن فرق بزرگیست میان کسی که تنها مانده با کسی که تنهایی را انتخاب کرده…

.

.

تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل، بی‌بهانه، یه دفعه‌ای، نصف‌ شبی
عجیب آدم رو آروم میکنه…
.
.
چه یه وجب… چه صد وجب…
تنهایی یه دنیاست!
.
.
تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته… .
.
قفل هزار رمز کابوس تنهایی من، کی با سلام تو باز می شود؟
.
.
جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد…
مثلا آغوش تو!
.
.
تنهایی ام را دوست دارم، بوی پاک نجابت می دهد…
.
.
جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره…
مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی…
.
.
این روزها برای تنها شدن کافیست صادق باشی…
.
.
تنهایی یعنی منتظر هیچکس نباشی…
تنهایی همان دلتنگی نیست…
در دلتنگیها کسی حضور دارد…

.

مطلب کامل در این لینک !!!

و

اس ام اس دپرس خسته و دلنوشته غمناک

جملات و نوشته های غمگین و دپرس عاشقونه

نظرات 4 + ارسال نظر
nazanin 21 مرداد 1391 ساعت 18:09

تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل، بی‌بهانه، یه دفعه‌ای، نصف‌ شبی
عجیب آدم رو آروم میکنه…
اره بعضی وقتا عجیب ادمو اروم میکنه

reza 28 شهریور 1391 ساعت 23:49 http:// Gravatar.com

azaton vaghean mamnonam hamishe aromam mikone in payama

باران* 11 آذر 1391 ساعت 10:49 http://tond.blogfa.com

واقعا مرسی...زیبا بود

تنها 4 تیر 1393 ساعت 14:16

به سلامتی هر چی ادم تنها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد