فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

ضایع شدن باحال دخترا و پسرا

دوتا داستان از شاهکارای دختر خانم ها و آقا پسرای گلمون رو گذاشتم که امیدوارم حال بفرمایید ! اگه قدیمی بودن ، به کوچیکی من ببخشید !!!

بزارید یه بار هم آقایون مقدم باشن... والا...


رفتم تو بانک با خوشحالی چک 200تومنی رو گذاشتم رو میز گفتم داداش اینو نقدش کن. دیدم دختر جلوییم مبلغ چکمو نگاه کرد با تمسخر یه نگاهی بهم انداخت، دیدم مبلغ چکش 50میلیونه، گرخیدم. سریع خودمو جمع کردم گفتم حاج آقا قدیری پرسیدن چک 3 میلیاردیشون رو امروز اومدن دنبالش یا نه؟ دختره گرخید، منم یه نگاهی با تمسخر بهش انداختم... با تعجب پرسید: "شما با آقای قدیری نسبتی دارید؟"
گفتم: "علی قدیری، پسرشون هستم، چطور؟ اسمشون به گوش شما هم رسیده؟"
گفت: "چه جالب!!! آخه منم دلارام قدیری، دخترشون هستم"
دیدم کارمند بانک میگه: "آقای آرزومندی، پدر شما تو حسابشون 6هزار تومن مونده که ما نبستیم... نمی دونم چرا هی به پسراش چک 200هزار تومنی میدن؟!؟!؟"



بنده خدایی بود که این داستانو اینطوری تعریف میکرد: دوستم مژگان با یه پسر خیلی پولدار دوست شده بود و تصمیم داشت هر طور شده باهاش عروسی کنه، تو یه مهمونی یه دفعه از دهنش پرید که 5ساله دفتر خاطرات داره و همه چیزشو توش می نویسه  این آقا هم گیر داد که دفتر خاطراتتو بده من بخونم!

از فردای اون روز مژگان و من نشستیم به نوشتن یه دفتر خاطرات تقلبی واسش، من وظیفه قدیمی جلوه دادنشو داشتم، 10جور خودکار واسش عوض کردم، پوست پرتقال مالیدم به بعضی برگاش... چایی ریختم روش...
مژی هم تا می تونست خودشو خوب نشون داد و همش نوشت از تنهایی و من با هیچ پسری دوست نیستمو خیلی پاکم و اصلا دنبال مادیات نیستم و فقط انسانیت برام مهمه و...
بعد از یک هفته کار مداوم ما و پیچوندن آقای پسر، دفتر خاطراتو برد تقدیم ایشون کرد... ایشون هم در ایکی ثانیه دفتر خاطرات رو بر فرق سر مژی کوبید و گفت: منو چی فرض کردی؟ اینکه سالنامه 1390 هست! تو 5 ساله داری تو این خاطره می نویسی؟
و اینگونه بود که مژی هنوز مجرد است...

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام 16 تیر 1391 ساعت 22:32

خیلی باحال بود ، دمت گرم کلی خندیدم

قربون داداش!

ت ک ز ش ح 15 مرداد 1391 ساعت 23:31 http://asghari102.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم.[چشمک]

لطف داری، تبادل لینک نمیکنیم! ببخشید واقعا عذر میخوام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد