فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

متن و نوشته عاشقانه باکلاس

یادت باشه یه سری از آدما جنس دلشون از شیشه س ، زود میشکنن اما ناجور می بُرَن.
.
.
وقتی دستان تو توی دستان من باشد ، دست را میبازم حتی اگر تمام حکم های دل در دست من باشد …
.
.
یکی می آید ؛ یکی می رود . . .
این قانون بقای زندگی ست . . .
اما تو که رفتی ؛ هیچکس نیامد . . .
انگار قانون بقا هم پوچ است وقتی تو نیستی !
.
.
شما یادتون نمیاد ، یه روزی دوسَم داشت !!!
.
.
شده حتی بارها خواسته ام نبینمت اما همینکه چشمانم را می بندم از گونه هایم سرازیر می شوی …
.
.
آهای همیشگی ترینم !!!
تمام فعلهای ماضیم را ببر …
چه در گذر باشی چه نباشی ، برای من استمراری خواهی بود …
من هر لحظه تو را صرف میکن !!! .
.
بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند . . .
نمی خواهم کسی شال گردن اضافی اش را دور گردن احساسم بیاندازد . . . !
.
.
انصاف نیست تو در قلب من باشی و من در دستان تو …
.

.
قدیما میگفتن هر کس “نونِ” قلبش رو مى خوره !
اما رو راست باشیم این روزا هرچى خوبى کنى ، فقط “چوبِ” قلبت رو مى خورى !
.
.
بیدار شو !
من همانم که برای بودنم سالها بی خواب بودی !
.

ادامه مطلب رو از سایتمون دنبال کنید !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد