فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

دوبیتی طنز گرانی مرغ (خنده بازار)

جکهای باحال و کرکره خنده گران شدن مرغ

.

با سفره شاعران شدی بیگانه

نرخ تو کجا و مبلغ یارانه
دیگر چه نشان از تو در این کاشانه
ای مرغ چو سیمرغ شدی افسانه
.
.
عمرِ دل خود تباه نتوانم کرد
در حق وی اشتباه نتوانم کرد
با قلب ضعیف خویش ای مرغ عزیز
بر قیمت تو نگاه نتوانم کرد
.
.
ای مرغ که دوش دیدمت شکل کباب
بیتاب به سوی تو دویدم به شتاب
می خواستم از بال تو گازی بزنم
از درد سرانگشت پریدم از خواب
.
.
ای مرغ گران شدی به ما بد کردی
بر سفره ما جفای بی حد کردی
گفتم برسی و سد کنی جوع مرا
راه نفس مرا ولی سد کردی
.
.
دیوانه شد و به سیم آخر زد و رفت
نامرد به ما ز پشت خنجر زد و رفت
پرواز بلد نبود اما دیدیم
مرغ از سرِ سفره مان شبی پر زد و رفت
.
.
تا بگذرد از مرغ ، عتابش کردم
آگه ز مسیرِ ناصوابش کردم
این مرغِ خیال بسکه با مرغ پرید
یکشب بَدَل از مرغ ، کبابش کردم
.
.
رفتم به در مغازه مرغ فروش
از قیمت مرغ جانم آمد به خروش
صاحب دکان گفت نزن اینهمه جوش
وقتی همه چی گران شده ، این هم روش


مطالب مرتبط :

جک درباره گرانی مرغ و نان

جدیدترین جک های کرکره خنده مرداد 91

جک جدید و خنده بازار ماه رمضان 91

جک جدید مرداد 91

شعر طنز درباره گرانی مرغ

جک به روز و آپدیت جدید 91

فوابد ازدواج برای آقایون / مطلب طنز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد