فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس سوزناک غمگین دپرس 91

اسمس غم و غصع جدید 91

اوقدری که جای خالی آدما ناراحت کننده س ، جای پرِشون خوشحال کننده نیست …

.

.

روی سنگ قبرم بنویسید :
عین نخود چی های ته آجیل بود … وقتی هیچ چیز دیگه ای نبود میومدن سراغش … !!!

.

.

اس زیبای فریب و تظاهر

همیشه هم قافیه بودند ، سیب و فریب …
همه با هم میگوییم : سیب … و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت این لبخند مصنوعی …

.

.

اصلا مهم نیست که بعدا چی میشه ؛ مهم اینه که دیگه هیچی مثل قبل نمیشه …

.

.

دل نوشته غمگین جدید 91

حالم توپ است …
حال همان توپی را دارم که افتاده در خانه ی همسایه ای که تهدید کرده اگر بار دیگر بیفتد با کارد پنچرش میکنم !

.

.

من و تیر چراغ برق دردمان یکی است …
شب که می شود ، سرمان تاریک ، دلمان پر نور …
صبح که می شود ، سرمان سنگین ، دلمان خاموش …

.

.

مسیج دپرس مرداد 91

دلم به کما رفته ؛ برای مردنش دست به دعا شوید …

.

.

آدمی که غرق شود قطعا می میرد …
چه در دریــــــــــــــا
چه در رویــــــــــــــا

.

.

اسمس بی محبتی

گفتند محبت کن ، از محبت خارها گل میشود …
محبت کردم اما هیچکس گل نشد ؛ فقط خارم کردند !

.

.

بعضی دردا مثل چایی می مونن ؛ با گذشت زمان سرد میشن ولی تلخیش از بین نمیره …

.

.

اس ام اس سادگی

خیلی سخته که بخوای با آب خوردن بغضت رو بفرستی پایین ، اما یه دفعه اشک از چشمات جاری بشه …

.

.

به سادگی رفت …
به سادگی بخشیدم …
حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم …

.

.

حاصل سبزترین باور من ، برگ زردی است که از لای ورق های دلم می ریزد …


منبع : SMSkhor.ir

نظرات 3 + ارسال نظر

وبلاگتون خیلی جالب و خوندنی و دیدنی بود
موفق باشید

تشکر! لطف داری...

خدیجه 30 آذر 1391 ساعت 16:07

خیلی خوب بود ...........ممنون از زحماتتون
ایشالله بامطالب بعدی بهتربشه.

مرسی ...

javad 13 فروردین 1392 ساعت 02:39

ممنونم ازتون بخاطر مطالب زیباتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد