فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس طنز و خنده بازار 91

جک ضایع شدن

خیلی لحظه ی تلخیه وقتی داری تو اتاقت میرقصی و آواز میخوونی یه دفه میفهمی یکی از اعضای خانواده داشته تمام مدت نگات میکرده …

.

.

جوک بدبختی

من یه مشکل سخت افزاری دارم اونم اینه که وقتی از خواب پا میشم حدود نیم ساعت مث بز زل میزنم به در و دیوار …
از مسئولین هم کاری ساخته نیس !
تا یه لیوان چایی هم نخورم از حالت استندبای خارج نمیشم …

.

.

اس سرکاری مرداد 91

بعضی اوقات حسرت وجود یه آدمی مث خودمو تو زندگیم میخورم !
واقعا خوش به حالتون …
.
.

جک خانواده

یعنی ما اگه تو یه خونه با ۱۰ تا اتاق هم باشیم این ۴ تا اعضای خونواده ی ما یه طوری خودشون رو تو خونه پخش میکنن که توی هیچ نقطه ای از خونه نمیشه تنها باشی ! یعنی بارسلونا هم این طوری از فضاهای خالی زمین استفاده نمی کنه !!!
.
.

جوک بدنسازی

بیاین چند دقیقه برای اونایی که با ماشینشون ساعت ها ترافیک رو تحمل میکنن تا برسن باشگاه بدنسازی و سوار دوچرخه شن سکوت کنیم !
.
.

اسمس خنده دار اسگول

چند روز پیش ، پیش یکی از دوستان بودم ؛ کتری رو از رو چایی ساز بر داشتم که یهو آب جوش ریخت رو پام ، آقا چشمتون روز بد نبینه فقط داشتم می سوختم و داد و جیغ می زدم یعنی صدام تا ده تا خونه اونور تر رفته بود ، تنها چیزی که اون لحظه کمکم کرد این بود که دوستام بهم فهموندن که الاغ آب رو الان از شیر پر کردیم هنوز اصلا نذاشتیم جوش بیاد !!!

من : واسه چی ؟ چه ربطی داشت ؟
بابام : آب یخ میخوری ، چربیات یخ میزنن سفت میشن چاق میشی !!!
من : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.

جک لیگ برتر

تیمای لیگ برتر رو می بینی شک می کنی جدول لیگ برتره یا جدول مندلیف :
آلومینیوم
فولاد
مس
ذوب آهن
نفت
.
.

جک خوشبختی

خوشبختی شبیه یه تاکسیه که کولرش روشنه …
.
.

جوک دوران بچگی

یکی ازبزرگترین لذتهای دوران کودکیم این بود که دستمو تا آرنج بکنم تو کیسه ی برنج !
آآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآی حال میداد …
آآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآاآآآآی کتک میخوردم …
.
.

جک بمب خنده پشه

دیشب یه پشه رو تو هوا گرفتم ، تا اومدم تو مشتم لهش کنم دیدم دستم خیس شد ، فک کردم خونه ، دستمو وا کردم دیدم داره گریه میکنه ، گفتم چته ؟ خودتو زدی به موش مردگی ؟
یهو بغضش ترکید و گفت : ای بابا ! گوشت که خیلی وخته نمی‌خورید ، مرغ هم که شده کیلیویی ۸۰۰۰ تومن اونم دیگه کسی نمی خوره ، خوناتون مزه ترب سفید میده … ما خودمون میخوریم ولی بچه هامون یه هفته اس لب به خون نزدن … دیگه بغض امونش نداد مرد !!!

.

.

جک خر تو خر

ما رفتیم محضر ماشینو به نام خودمون بزنیم ، یهو نفمیدیم چی شد اون وسط از یکی طلاق گرفتیم ! ما که اصلا زن نداشتیم ! الان من هنوز دارم ماهی دو تا سکه مهریه می دم نمیدونم به کی !

.

مطلب کامل رو از اینجا ببینید !


مطالب مرتبط :

جک تازه و داغ مرداد 91

دوبیتی طنز گرانی مرغ (خنده بازار)

جک درباره گرانی مرغ و نان

جدیدترین جک های کرکره خنده مرداد 91

جک جدید و خنده بازار ماه رمضان 91

جک جدید مرداد 91

شعر طنز درباره گرانی مرغ

جک به روز و آپدیت جدید 91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد