فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

عکس های خاطره انگیز دهه شصتی ها













مطالب مرتبط :

یک صحنه باور نکردنی (خیلی عجیب)

نقاشی های هنری ترکیب طبیعت و چهره

عکس های فوق العاده از بچه های بامزه

تصاویر متفرقه جالب و دیدنی

تصاویر زیبا از لحظه برخورد گلوله به اشیا

نظرات 5 + ارسال نظر
حسام 26 مرداد 1391 ساعت 21:20

نمیدونم چرا اون موقع این خونه مادر بزرگه رو میدیدم بغضم می گرفت ، از بس ترسناک بود مادر بزرگه !


داش حسام شما هم؟؟؟

خاطره 27 مرداد 1391 ساعت 14:07

خوش آن روزی که بودم کودکی شاد
لبم خندان و از شادی،دلم شاد

ممنون، بالاخره انتقاداتم اثر کرد و تصمیم گرفتی بیای و نظر بنویسی...

SaRa 27 مرداد 1391 ساعت 15:16

بابا من که 18 سالمه اینا رو یادمه تک تکشو

عنوان مطلب رو همینجوری نوشتم؛ منظورم این نبود که فقط دهه شصتیا یادشون میاد...
ممنون از نظرت، لطف کردی...

حسام 27 مرداد 1391 ساعت 15:21

آخه خداییش خیلی ترسناک بود ، چند سال پیش هم نمیدونم کدوم شبکه داشت پخش می کرد نتونستم تا آخر نگاه کنم !

من فقط آهنگش یادمه، اصلا خودشو نگاه نمیکردم...
من از همون اول هم در فکر دنیای 3D و Dolby بودم...

خاطره 28 مرداد 1391 ساعت 02:27

از بچگی تو فکر3D وDolbyبودن؟!!!
ببینم شما جهشی زندگی می کنی؟...و احیانا با پینوکیو نسبتی نداری

بله، الانم تو فکر سفر زمان و فتح خورشید هستم...
صد در صد جهشی البته فقط در جا بالا پایین میپرم!!! پینوکیو کیه؟ به جا نمیارم، فکر کنم خونه بقلی باشن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد