فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس فاز غمگین و دل شکسته شهریور 91

نوشته زیبای از دست دادن

بعضی وقتا آدما الماسی توی دست دارن بعد چشمشون به یه گردو می افته ، دولا میشن تا گردو رو بردارن ...

الماسه می افته تو شیب زمین و قل میخوره و تو عمق چاهی فرو میره ...
میدونی چی میمونه ؟
یه آدوم و یه دهن باز با یه گردوی پوک و یه دنیا حسرت !

.

.

جمله فراموش کردن

زمان چه سریع می گذرد و من چه آهسته پیش می روم به سوی فراموش کردن تو ...

.

.

متن زیبای رفتن تو

تو می روی و من صدای قدم های تو را می شنوم اما تو صدای فریاد مرا که تو را صدا می زنم نمی شنوی !
افسوس دیر است ؛ ناله های من در باد گم می شوند و تو گوشهایت را به نوای کوچه می سپاری ...
آری تو می روی و من ضربان قلبم را با صدای گامهایت تنظیم می کنم ...
سایه ات در انتهای کوچه محو می شود ولی صدای قدمهایت تا وقتی هستم در کوچه خواهد پیچید ...

.

.

اسمس داغون

خودتونو جای من نذارید ؛ جا برای خودمم نیست ...

.

.

دل نوشته عاشقانه غمگین

حوا که بغض کند حتی خدا هم اگر سیب بیاورد چیزی بجز آغوش آدم آرامش نمیکند !

.

.

و گاهی من با ناراحتی خود بسیار راحتم ...

.

.

گریه ام میگیرد وقتی میبینم او که همه دنیای من بود ، منت دیگری را میکشد ...
.
.

اسمس همدرد

دردها فراموش میشوند اما همدردها هرگز ...
.
.

اس بی حس

من فراموش نکرده ام ، من از نهایت درد به بی حسی رسیده ام !
.
.
مقصد مال شهر قصه ی بچه گی ها ست …
دنیای آدم بزرگ ها فقط جاده دارد …
.
.

اس ام اس بی تو

موضوع انشا : تابستان خود را چگونه گذراندید ؟؟؟
به نام خدا
بی او ...
.
.
من سزاوار این فراموشی نبودم همانطور که تو لایق این عشق نبودی ...
.
.

اس ام اس سکوت و دروغ

گاهی وقت ها سکوت همان دروغ است فقط شیک تر ، مؤدبانه تر و با مسئولیت کمتر !!!
.
.
فقط دوری نیست که آدم رو می سوزونه ...
بودن و مال تو نبودن دردش بیشتره ...
.
.

اسمس نا امید

هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتنِ خودش برنخاست که من به زندگیم نشستم ...
.
.

اس ام اس کم آوردن

بعضی وقتا آدم بدجور کم میاره ، یکی شانس ، یکی عقل ، یکی هم مثل من تو رو ...

نظرات 2 + ارسال نظر
خاطره 30 مرداد 1391 ساعت 20:32

با من سخن از تو،مردوزن می گفتند
از عهد شکستنت سخن می گفتند
باور ز کسم نبود این گفته،دریغ
دیدم تو همانی که به من می گفتند
_______________________________
درد را هرچند می خواهم که پنهانش کنم
سینه می گوید که من تنگ آمدم،فریاد کن

ممنون...
چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه!!!

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد