فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جک و اسمس خنده دار ردیف شهریور 91

جک فانتزی

یه بچه نداریم که وقتی میریم خونه مادر زنم مهمونى ، اونجا شیطونی کنه !

ما هم بریم محکم بزنیم زیر گوشش ؛ بعد بشینه زار زار گریه کنه !
بعد زنم بیاد از بچه دفاع کنه  ، یکی هم بزنیم زیر گوش اون که دیگه تو مسائل پدر و فرزندی دخالت نکنه !
بعد ننه باباى زنم تا بخوان از دخترشون دفاع کنند ، یه جفت کشیده هم به اونا بزنیم تا دیگه تو مسائل زناشویى دخالت نکنن !
بعد زنم بره تقاضاى طلاق کنه و مهرشو بذاره اجرا و بعد منو بگیرن بندازن زندان !
بعد زنم دلش واسم بسوزه بیاد رضایت بده ، بعد که آزاد شدم دوباره بگیرم زنمو به قصد کشت بزنم تا دیگه تقاضاى طلاق نکنه ...

.

.

جک کیبورد

از کلید "پ" در کیبورد میخواهیم یه جا رو مشخص کنه واسه خودش و همیشه همونجا بتمرگه نه که تو هر کامپیوتری جاش عوض شه !

.

.

جک تاپ شهریور 91

تنها انگیزم واسه بچه دار شدن اینه که از ارث محرومش کنم ...

.

.

جوک جدید هندزفری

من نمیدونم اول هندزفری اختراع شد بعد گره کشف شد یا اول گره کشف شد بعد هندزفری ... !!!

.

.

جک بامزه غضنفر

غضنفر میره سیرک میگه میخوام استخدام بشم !
میگن چه کارى بلدى ؟
میگه بلدم اداى کلاغ رو در بیارم !
میگن اونو که مام بلدیم : قار قار ...! بفرما بیرون ...
غضنفر هم پرواز میکنه و میره ...

.

.

جدیدترین جکهای شهریور 91

یارو اومده مغازه میگه پفک هزارتومنی دارین ؟ میگم بله ...
پفک رو برداشته میگه چقدر تقدیم کنم ؟
من
کولر‎‎
مدیر عامل شرکت چی توز‎‎
سران اجلاس جنبش عدم تعهد‎‎
الکس فرگوسن‎‎
دنیزلی
پت و مت
.
.

خنده بازار شهریور 91

اگه من دانشمند بودم قطعا یه ربات اختراع میکردم که با قمه بیفته دنبال کسی که دمپایی دستشویی رو خیس میکنه !
.
.

جوک المپیک

یکی از دلایلی که من نرفتم المپیک اینه که خونوادم حوصله مهمون و دوربین صدا و سیما تو خونمون رو نداشتن ...
.
.

جک مرغ شهریور 91

سالها پس از منقرض شدن مرغ در ایران :
مادر به دختر : دختر لگد به بختت نزن ! پسره قول داده یه جوجه رنگی مهرت کنه !
.
.
هیچ صدایی مث صدای پخ پخ نی توی پاکت شیر یا آبمیوه ناامید کننده نیست ...
.
.

باحال ترین جکهای مشتی شهریور 91

بچه که بودم مامانم می خواست من ناخن خوردنم رو ترک کنم به انگشتام فلفل زد ...
از اون وقت به بعد علاقه ی شدیدی به فلفل پیدا کردم و گاهی به انگشتام فلفل می زنم می خورم !
.
.
خدایا !
من از مرگ نمی ترسم ؛ من از چیزهایی می ترسم که پس از مرگم در کامپیوترم پیدا خواهند کرد !
.
.

جک فک و فامیله داریم شهریور 91

پریروز سر میز شام خواهرم گفت : برو واسم آب بیار ...
گفتم : برو بابا ! من خودم از تشنگی دارم ماست میخورم ...
یعنی تا این حد ...
.
.

جک زن دوم

توصیه مهم به خانومهای عزیز :
زن عاقل اونیه که اونقدر پول خرج می‌کنه تا شوهرش نتونه بره یه زن دیگه بگیره ...
گفتم که در جریان باشید !


مطالب مرتبط :

اس ام اس طنز و خنده بازار 91

جک تازه و داغ مرداد 91

دوبیتی طنز گرانی مرغ (خنده بازار)

جک درباره گرانی مرغ و نان

جدیدترین جک های کرکره خنده مرداد 91

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام 5 شهریور 1391 ساعت 16:25

very nice !

shekoofeh 6 شهریور 1391 ساعت 02:24

no very nice but,nice

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد