فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس غمگین و دپرس جذاب شهریور 91

اسمس زندگی و غم

زندگی ترکیب شادی با غم است / دوست میدارم من این پیوند را

گرچه میگویند شادی بهتر است / دوست دارم گریه با لبخند را

.

.

من کوه شده ام و دیگر به هیچ کس نمیرسم ...

.

.

پیامک غمگین صبر و تحمل

من سوگوار نبودنت نیستم ، من شرمسار این همه تحملم !

.

.

مسیج زیبای حرفهای نگفته

نگاهت رنج عظیمی است وقتی به یاد من می آورد که چه چیزهای زیادی را هنوز به تو نگفته ام !

.

.

اس ماهی مرده

گیریم که آب رفته به جوی بازگشت ، باماهی مرده چه کار خواهیم کرد ؟

.

.

اس ام اس از یاد رفته

کس به من کاری ندارد از غباری کمترم
سایه بر خاری ندارم از حصاری کمترم
مرده ها را هفته ای یک روز یادی می کنند
من فراموشم ز دلها از مزاری کمترم

.

.

اسمس غمخوار

بیا غصه هایمان را تقسیم کنیم :
دو تا من ... هیچی تو
من هنوز خسیسم !

.

.

متن فراموش شده

سالهاست عبور کرده ام از خویش ...
یادم بخیر ...

.

.

اس مس پیچک احساس

پیچک احساس همیشه هم شاعرانه و خیال انگیز نیست ...
گاهی می پیچید دور گلوی آدم و خفه اش می کند !

.

.

اسمس غمناک جای خالی

قوانین فیزیک را به چالش کشیده ای !
جایت خالیست ولی غمت در دلم وزن سنگینی دارد ...

.

.

جمله فازدار طعمه روزگار

پاهایم را که درون آب می زنم ، ماهی ها جمع می شوند ؛ شاید این ها هم فهمیده اند عمری “طعمه روزگار” بوده ام . . .

.

.

پیامک حس غریب

در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد
و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل
یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد ...

.

.

اسمس خیلی تنها

تو کسی که خنده اش طعم زمستان میدهد
من همان که ابتدایش بوی پایان میدهد
خوب میدانم که یک شب ، یک شب بی انتها
عشق روی دستهای بی کسم جان میدهد

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام 13 شهریور 1391 ساعت 18:24

من کوه شدم و دیگر به هیچ کس نمی رسم ...
مثل همیشه عالی

مرسی...

سلام وبت قشنگ و زیبا بود

به منم سر بزن

مرسی !
حتما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد