فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

پیامک و مسیج زیبا برای دل های غمگین

اس رمانتیک دپرس

چه هق هقی میزند آسمان !
به گمانم او هم مثل من ماهش را گم کرده است !!!

.

.

مسیج دنیای بی تو

روزگار نبودنت را دیکته میکند و نمره من باز صفر میشود ...
هنوز نبودنت را بلد نیستم ...

.

.

اس مس از دست دادن

اگه میخواى یکیو از دست بدى فقط کافیه دوستش داشته باشى ...
همین کافیه !

.

.

پیامک غمگین شب بخیر

خوابید بدون "شب بخیر"
شاید می دانست بی او هیچ ساعتی از زندگی ام به خیر نیست ...

.

.

متن غمناک فصل ها

انگار که سالهاست رفته ای ؛ از تابستان بگو از بهاری که رفتی
تا من هم از زمستانی برایت بگویم که نشست بر موهایم و نرفت ...
.

.

اس غصه خوردن

خدا رو شکر دیگر هیچ گاه گرسنه نیستم ...
 به یمن وجودت هر روز سه وعده غــــــــم میخورم …

.

.

زیباترین جمله های فاز غمگین

گفت : حالت را نمی پرسم چون می دانم خوبی ، عکس هایت همه با لبخند اند !
و نمی دانست ... عکاس که می گوید سیب ، من یاد حماقت آدم می افتم و پوزخند می زنم !
.
.
موسی ! عصایت را قرض می‌خواهم برای نجات دلهایی‌ که بیگدار به آب زده اند ...
.
.

اس فریاد زدن

گاهی برای کشیدن فریاد ، هزاران پیکاسو هم کافی نیست . . .
.
.
نداشتن آدم هایی که دوستشون داری از داشتن آدم هایی که یه وقتی دوستشون داشتی خیلی آسون تره . . .
.
.
برگشتنت همان قدر محال است که خیال می کردم رفتنت . . .
.
.

اسمس غمگین انتظار

منتظر قطارم !
قطاری که مسافرم درآن نیست و من در ایستگاه نیستم ، روی ریلم !!!
.
.

پیامک دردناک

حرفی که توی دلت بمونه و هیچوقت نتونی بزنیش حرف نیست ، درده !!!

.

.

آنقدر اشک هایم را در درونم ریختم که هر کس مرا می بیند می گوید چشمهایت شبیه دریاست !!!

.

.

پیام کوتاه سکوت غمگین

گاهی در زندگی سهم آدمها از هم یک سکوت اجباریست ...

نظرات 6 + ارسال نظر
حسام 21 شهریور 1391 ساعت 13:23

جملات قشنگی بود !

ریحانه 21 شهریور 1391 ساعت 14:51

وحشتناک قشنگ و جدید بود!
با تشکر از شما دوست عزیز

خواهش میکنم...

منا 21 شهریور 1391 ساعت 23:01

واقعا قشنگ بود
دستت درد نکنه


خواهش میکنم...

se7en 22 شهریور 1391 ساعت 18:45

همچی بیشتررررررررررررررتررررررررررررررررررترررررررررر بذار
اره خوب بود ممنون
نیگا کن
فدائی داری هیمجوووووووووووووووووووووووووووووور

باشه... چشم...
ممنون...

خاطره 22 شهریور 1391 ساعت 20:30

بی نظیره!!!
به قول دوستمون،ازکجات در میاری؟!
آهاااااااااان یادم اومد...از اینترنت در میاری!
ممنون

مرسی...
همه گیر دادن به این کجای من... که خودمم نمیدونم کجاست!!!
ممنون از شماها...

ندا 19 آذر 1391 ساعت 11:32

مرسی خیلی قشنگ بود

ممنون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد