فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و جمله فاز سنگین به سلامتیه

جدیدترین اسمس ها و جمله های زیبای به سلامتی

.

به سلامتی اون رفیقایی که واسه دوستاشون آچار فرانسه ن ولی حتی یه دونه انبردست هم پیدا نمیشه پیچای دلشون رو شل کنه بلکه کمتر بگیره و پیچای چشاونو سفتر کنه تا کمتر چکه کنه …
.
.
به سلامتی اون دختری که گفت “درسته ماشین نداره اما دوستم که داره”
.
.
سلامتی دهه شصتی ها که ماشین کنترلی نداشتن ولی یه نخ دومتری به ماشین پلاستیکیشون میبستن و ذوق دنیارو میکردن که ماشینشون ۲ متر عقب تر از خودشون راه میره !
.
.
سلامتی بیمارایی که نمیشه رفت عیادتشون …
.
.
من نمیدونم چرا مردم میگن شب های پاریس ، شبای لوس آنجلس ، شبای روم !!!
به نظر من شب های تهران از همه زیباتره …
به سلامتی تهران و مردم ایران !
.
.
به سلامتی دلمون که مثه جیبمون هیچی توش نیست !
.
.
به سلامتی سرمای نبودنت که گرمای تابستون جلوش کم میاره …

.
.
سلامتی همه ی آدمهایی که تنها هستن اما ته دلشون همیشه میگن بازم عیب نداره خدا رو که داریم …
.
ادامه مطلب از منبع اصلی
نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره 22 مهر 1391 ساعت 18:29

به سلامتی خودت که زحمت می کشی وبا وجود درس و دانشگاه،مطالب به این قشنگی واسمون میذاری!

حقیقت اینه که من اینارو از سایت کش رفتم...
ولی خوب بازم زحمت کشیدم...

خاطره 23 مهر 1391 ساعت 18:29

کش رفتن که زحمتش بیشتره!!
من تجربه کردم،میدونم...

بله... خوب تعریف کن ببینیم چی کش رفتی؟؟؟

حسام 24 مهر 1391 ساعت 20:24

عالی بود مثل همیشه ;-)

مرسی داش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد