فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

متن و نوشته های عاشقانه فازبالای آبان 91

می روم ...
چمدانم را نمی برم ...
سنگین است روزهــایی که بی تو زندگی کرده ام !

.

جملات عاشقانه خاص آبان 91

.

دکتر نیستــم اما برایت ده دقیقــه راه رفتن روی جدول های کنار خیابان را تجویز میکنم تا بدانی تعادل چیز مهمی ست اما دیوانـه بودن قشنگ تر است ...

.

.

میخواهم آنقدر بو بکشم تو را که ریه هایم پر شود از عطر تنت که هوا داشته باشم برای نفس کشیدنم وقتی کنارم نیستی ...

.

.

بهشت لبانت چقدر هوس انگیز است !!!
بعضی وقتها هوس چیدن به سرم میزند ...
دست خودم نیست ، حوای دلم آدم شدنی نیست ...

.

زیباترین متون عاشقانه فارسی

.

این روزهــــایم به تظاهر می گذرد ...
تظاهر به بی تفاوتی
تظاهر به بی خیـــــالی
به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست ... اما چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش" !

.

.

حوا هم که باشی ، من آدم نمیشوم
پس بی‌خودی جای بوسه ، سیب تعارفم نکن ...
.
.
مـنـتـظـر یـک اتـفـاقـم کـه "تــــو" را بـه "مـــن" بـرسـانـد ...
.

آرشیو نوشته LOVE جدید

.
اگــــر دیوانگی نـیـسـت پس چیست ؟
وقتی در این دنیای بـه این زرگــــی دلت فقط هــــــــــوای یک نفر را میکند ...
.
.
یکدیــگر را گــم کرده ایم تا یـــکی دیگر را پیدا کنیم ...
به همین سادگی ... !
.
.
عشــق همین خنده های ساده ی توست عزیزِ دلم ، وقتی با تمام غصه هایت میخندی تا از تمام غصه هایم رها شوم ...
.

جملات زیب با موضوع عشق

.
زیباست یادت ...
ببین اگر خودت بودی چه غوغایی میکردی !!!
.
.
تـــــــو هیچ نقطه ضعفی نداشتی
ولی من چرا
من عاشـــــــــق بودم !
.
.
تو بزرگ ترین آرزوی منی ...
حتی اگر برآورده شوی باز هم تو را آرزو میکنم ...
.

زیباترین دلنوشته های گلچین آبان 91

.
نه شب عاشقانه س
نه رویا قشنگه
دلم بی تو خون
دلم بی تو تنگه
.
.
زندگی یعنی امیدوار بودن محبوب من
زندگی مشغله ای جدی است درست مثل دوست داشتن تو ...
.
.
گـاهی یـک نگـاه سـرد روی زمستان را هم کم می کنـــد ...


مطالب مرتبط :

اس ام اس و دلنوشته عاشقانه گلچین آبان 91

حرف های عاشقانه و رمانتیک فوق العاده مهر 91

اس ام اس و جمله های حس و حال غمگین 91

نظرات 2 + ارسال نظر

bahal boodan

خاطره 4 آبان 1391 ساعت 08:30

مهندس خسته نباشی،خدا قوتت بده(لطفا با ریتم بخون)

مهندس؟؟؟ مشکوکه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد