فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس گلچین و شاخ آبان 91

بیهوده ورق می خورند تقویم ها ، روزهای من همه یک روزند !
شنبه هایی که فقط پیشوندهایشان عوض می شود . . .
.
.
بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود
پسته بی مغز چون لب واکند رسوا شود . . .
.

اس ام اس بازار آبان 91

.
عشق یعنی گم شدن پیدا شدن
عشق یعنی غرق در رویا شدن
 عشق یعنی حسرت دیدار تو
عشق یعنی من شوم بیمار تو
.
.
اگر نمی رفتی نمی دانستم که دوستت دارم ...
.
.
در نهایت ، آنچه در ذهن ما خواهد ماند حرفهای دشمنانمان نیست بلکه سکوت دوستانمان است . . .
.

آرشیو پیامک و مسیج آبان 91

.
به خدا گفتم : تو را چگونه میتوانم ببینم ؟
خدا گفت : تو من را نخواهی دید اما کسی را برایت گذاشته ام که نیمی از من است :
”مادر“
.
.
مشترک مورد نظر خط را فروخته است ، تو را هم !
گوشى را بگذار و برو …
.
.
این روزها خبری نیست به جز سیر صعودی دل تنگی های من برای تو !!!
.

جمله باحال اسمسی تاپ آبان 91

.
به سادگی بعضی آدما میرن نه اینکه دوستتون نداشته باشه ، نه … چون میدونه چقدر دوستش دارین …
.
.
از خدا خواهم نبخشاید تو را
این چه رسم دوستی باید تو را
تو که می دانی در قلب منی
این همه دوری و بی مهری چرا ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره 9 آبان 1391 ساعت 22:25

وری وری نایس!
تنکیو وری ماچ

تنکیو وری بوس...

خاطره 10 آبان 1391 ساعت 20:14

ننه من خارجی بلد نیستم،میشه ترجمه ش کنی

راننده پیکان حرکت کن...
حالا دیگه...

حسام 10 آبان 1391 ساعت 21:49

very وری nice
تنکیو very ماچ

تنکیو وری چوووووووووخ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد