فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس برای عاشق دل شکسته و خسته

کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم …
.
.

آشپزی ام خوب نیست ؛ اشک پشت پا بریزم برایت ؟؟؟
.

اسمس های جدید فاز دلشکسته 91

.

امشب انگار قرصها هم آلزایمر گرفتن …
لعنتیا یادشون رفته که خواب آورن نه یــــــــاد آور …
.
.

تو را هرگز آرزو نخواهم کرد ، هرگــــــــز …
چون محال میشوی مثل همه آرزوهایم !

.

.

استخوان هایم را به دانشمندان بسپارید …
شاید بفهمند نه یخبندانی بود نه بیماری مهلکی !
من از دوری تو منقرض شدم …
.

پیامک و مسیج جذاب و خواندنی غمگین 91

.

دیر آمدی ؛ بودنم در حسرت خواستنت تمام شد …
.
.

وقتی با مشت هاش قلبم رو می شکست همه ی فکرم به این بود که مبادا دستاش زخمی بشه …
.
.

یادش بخیر من بودم و تو ، او بود و دیگری …
این روزها تویی و او ، من مانده ام و خدا …
.

متن و دلنوشته دپرس و داغون آبان 91

.

گاهی وقتها یک “شب” چند “روز” طول میکشد …
.
.

تو می گذری ، من می گذرم
تو از من – من از دل
تو می خندی ، من می خندم
تو به من – من به روزگار
تو می گریزی ، من می گریزم
تو از عشق – من از خاطره
تو می روی ، من می روم
تو از اینجا – من از اینجا
کاش می فهمیدی از اینجا تا اینجا چقدر فاصله است !
.

منبع : SMSkhor.ir


مطالب مرتبط :

دلنوشته های دپرس و جملات فاز غم آبان 91

اس ام اس و جمله های حس و حال غمگین 91

اس ام اس برای کسی که دلش گرفته مهر 91

پیامک و مسیج زیبا برای دل های غمگین

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام 18 آبان 1391 ساعت 08:05

دمت گرم ، عکس بذار دیگه

چشم داداش، حتما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد