فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و پیامک غمگین و دپرس آذر 1391

کاش میشد مثل یک “در” به رفتن و آمدن آدمها عادت کنیم …

.

.

انتظار را از کوچه های بن بست بیاموز که دلخوش به تماشای هیچ رهگذری نیستند !
چشم به راه آمدن کسی می نشینند که اگر بیاید ، ماندنیست …

.

اس ام اس های سری دپرس جدید آذر 91

.

گفت دیوانه وار دوستت دارم !
ولی من چه ساده بودم که نفهمیدم به دیوانه اعتباری نیست …

.

.

تلخم مثل خنده ای بی حوصله …

.

.

غمگینم مانندِ عکس اعلامیه ی ترحیم ، که لبخندش دیگران را می گریاند !
.

پیامک با موضوع غم و غصه

.

اشک های تلخی که بر گورها می چکند ، حرف هایی هستند که روزگاری باید بر زبان می آمدند …
.
.

گفتی بازی برد و باخت دارد …
ولی زبانم بند آمد بگویم که من بازی نکردم ؛ من با تو زندگی کردم !!!
.
.

“زخم ها” خوب می شوند اما “خوب شدن” با “مثل روز اول شدن” خیلی فرق داره …
.

مسیج های فوق غمگین و سوزدار آذر 91

.

بعضی حرف ها را نباید زد
بعضی حرف ها را نباید خورد
بیچاره دل چه می کشد میان این زد و خورد !
.
.

در صدا کردن نام تو
یک “کجایی” پنهان است
یک “کاش می بودی”
یک “کاش باشی” !
.
.

می روم ولی چمدانم را نمی برم …
سنگین است روزهایی که بی تو زندگی کرده ام !

.

منبع : SMSKhor.IR


مطالب مرتبط :

اس ام اس برای عاشق دل شکسته و خسته

اس ام اس و جمله های حس و حال غمگین 91

اس ام اس برای کسی که دلش گرفته مهر 91

پیامک و مسیج زیبا برای دل های غمگین

نظرات 1 + ارسال نظر
سوفیا 3 آذر 1391 ساعت 18:43

یه سوال عزیزم!واقعا اینقدر دلت گرفته که این اس ام اس ها رو مینویسی?...!من که وقتی میخونم غمهام بیشتر میشن!زندگی چه بی معنی شده...وبت خیلی قشنگه نفس.

مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد