فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جک و طنزنوشته های ته خنده دی 91

خیلی بده یه آهنگ عشقولانه یاد ۵ ، ۶ نفر بندازتت
تمرکزتو رو آهنگ از دست میدی !

.

.

اسم داییم علیه بچه که بوده کل جماعت فامیل بهش میگفتن علی کوچولو.
 بعد که یه خرده بزرگ شده دیدن دیگه کوچولو نیس از اون به بعد بهش گفتن علی کوچولویی که بزرگ شده!
 الانم دیگه 27 سالشه مهندسم شده و کل فامیل (علی کوچولویی که بزرگ شده و مهندس شده) صداش میکنن!!!

.

.

دیشب اینترنتم قطع شد
رفتم یه ذره با خانواده نشستم باهاشون آشنا شدم
به نظر آدماى خوبى میان !

.

.

بعضیا تو دل ما جا دارن همیشه جاشون امنه
 بعضیام هستن که تو روده ی ما جا دارن اینا رفتنی ان بدبختا

.

.

میگن تو جهنم چهل تا دخدر میارن می چینن جلوت بعد تو باید به تک تکشون یاد بدی چطوری پارک دوبل بزنن.
 من رفتم توبه کنم خدافظ

.

.

پروردگارا !
 چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما پولدار ...

.

.

پسر یه فامیلامون دو سالشه گرفتیمش باهزار زحمت آشغالای دماغشو خالی کردیم، گریه میکنه گیر داده میگه بزارید سر جاش !!!!

.

.

فقط تنها در صورتی بوی ادکلن ماندگاره که بوش بد باشه!!!

.

.

4صفحه درس خوندم بیهوش شدم ...

 میترسم یه خورده بیشتر درس بخونم وسط امتحانات برم تو کما !!!

.

.

ﺟﻬﻨﻢ ﻫﻤﯿﻨﺠﺎﺳﺖ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ ﻭ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﻭ ﮐﺴﯽ ﺑﺮﺵ ﻧﻤﯿﺪﺍﺭﻩ !

.

.

این روزا همه دو رنگن ...
اونایم که ادای یکرنگی بودن درمیارن خیلی هاشون قهوه ای هستن !

.

.

دقت کردین ؟

همینکه هندزفری رو میذاری تو گوشت همه ملت سوال کردنشون میگیره ...

نظرات 2 + ارسال نظر
حسام 15 دی 1391 ساعت 22:42

قشنگ بودن

مرسی !

مارال 25 تیر 1392 ساعت 22:17

از این نوشته ها خوشم میاد همش عین حقیقته!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد