فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس دلتنگس و دلم گرفته بهمن 91

روزهای سختی رو میگذرونم !!!
وقتی که نیستی همه چیز تنگ میشود
نفسم
دنیایم
دلم !
.
.

دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی ، بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشکهای لعنتی …
.
.

دلتنگی خیابان شلوغی است که تو در میانه اش ایستاده باشی
ببینی می آیند
ببینی می روند
و تو همچنان ایستاده باشی !

.

.

صف می کشند دلتنگی های من چو دانه های تسبیـح به نخ کشیده شده …
چقدر بگردانم دانه ها را تا تو بیایی ؟
.
.

دلتنگ بودنی شده ام که دیگر نیست …
.
.

تو را به خدا سپردم
خودم را به دلتنگی هام
خدا خودش می داند چطور مواظب تو باشد …
دلتنگی هایم هم خوب بلدند چطور تو را هی به یاد من بیاورند !!!
.
.

امروز که آیینه جوابش سنگ است
در زهن زمانه عشق هم بی رنگ است
هرکس که نداند تو خودت میدانی
آری به خدا دلم برایت تنگ است …
.
.

دلتنگی ، پیچیده نیست …
یک دل …
یک آسمان …
یک بغض …
و آرزوهای ترک خورده !
.
.

دلتنگی همیشه همراهم می آید ، مثل سایه بی ردپا …
.
.

گاهی شعر سراغم را میگیرد ٬ گاهی هوای تو
تفاوتی نمیکند ، هر دو ختم میشوید به دلتنگی من !!!
.

منبع : SMSkhor.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 7 بهمن 1392 ساعت 23:37

تعجب میکنم تاحالا کسی نظر نذاشته....واسه من که جالب بود...مخصوصا تو این دل شکستگی های الآنم.........

نیایش 4 خرداد 1393 ساعت 15:01

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد