فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

استاتوس زیبا و نوشته جذاب تنهایی

و تو هیچگاه نخواهی فهمید که من با یاد همان دقایقی که کنار هم بودیم ، سال هایی را که بی تو گذشت زنده مانده ام !

.

.

دهان تنهائیم آب می افتد برای یک قطره بودنت !

.

.

دنیا تنهایی های زیادی داره اما تنهایی من دنیایی داره …

.

متن و اس ام اس آپدیت تنهایی بهمن 91

.

وقتی که تنهام ، بالاتر و بهتر میتونم پرواز کنم چون نه نگران جا موندنم و نه نگران جا گذاشتن …
.
.

تنها تنهایی است که بی تو به من می آید …
.
.

تنهایی یعنی شارژ گوشیت تو ۲۴ ساعت یه خطش هم کم نشه …

.

دنیای تنهایی من

.

باز بوی رفتنت مشام تنهاییم را پر کرد …

.

.

اونکه میخواست منو بفهمه نتونست !
اونکه میتونست بفهمه نخواست !
این شد که “تنهایی” تمام قد منو بلعید !!!

.

.

“من” یک نقطه دارد ؛ من تنها هستم !
“تو” دو نقطه دارد پس تنها نیستی !!!
.

پیامک های زیبای تنهایی

.

تنهایی که طولانی میشه معیار دوست داشتن آدمها هم عوض میشه ؛ یهو میبینی اون آدم ، گلدون شمعدونی گوشه اتاقشو با کل دنیا هم عوض نمی کنه …
.
.

وقتی محبت کردم و تنها شدم ، وقتی دوست داشتم و تنها ماندم دانستم باید تنها شد و تنها ماند تا خدا را فهمید !
.
.

آنقدر نوشته هایم غمگین که
آنقدر من تنها که
آنقدر تنهایی سخت که
نمیدانی …
.

مسیج فوق العاده با موضوع تنهایی

.

تنهایی یعنی من یه موبایل دارم که صدای زنگش یادم نمیاد …
.
.

تنهایی یعنی هزاران سه نقطه ای که در حضورت میگذارم و هیچ کدامش را نمیفهمی …
.
.
تنهایی یعنی اینکه شبا گوشیت رو روی سایلنت نذاری !
.

نوشته های رمانتیک بی کسی بهمن 91

.
حتما نباید مدت ها دور از تو باشم تا تنها شوم ...
یک روز من بی تو ، یک عمر تنهاییست !
.
.
چه یه وجب …
چه صد وجب …
تنهایی یه دنیاست !
.
.
تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !


مطالب مرتبط :

اس ام اس های تنهایی و بی کسی جدید 91

اس ام اس فاز غمگین و دل شکسته شهریور 91

اس ام اس چشم انتظاری و منتظر بودن

اس ام اس دپرس خسته و دلنوشته غمناک

جملات و نوشته های غمگین و دپرس عاشقونه

نظرات 1 + ارسال نظر
...... 10 شهریور 1392 ساعت 16:58

اخر زندگی یعنی این که دیگه احساسی واسه پرپر شدن نداشته باشی وبقیه روزی هزار بار زجرت بدن اون وقت میگی کاش خدادلش واست بسوزه وراحتت کنه............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد