فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

پیامک و مسیج مخصوص روز سپندارمذگان

خراب اون چشاتم
عاشق اون صداتم
بادبون کشتیاتم
دیونه ی نگاتم
روانیه اداتم
بخوای نخوای فداتم …
.
.

کوتاه می گویم دوستت دارم اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم …
.
.

لحظه‌ های با تو بودن ، از عمرم حساب نمی شوند !
از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت !!!
.
.

از اینجا تا هر کجا که نیستی ، با تمام خیال دوستت دارم !
.
.

یاد تو حس قشنگی ست که در دل دارم
چه تو باشی چه نباشی “نگهش می دارم”
.
.

زندگی معنای پیچیده ای نداره …
همین که “تـــــــو” کنارم باشی یعنی زندگی !
.
.

با تیتر بزرگ دوستت دارم !
من پاورقی کتاب عشق توام در توصیف یک عاشق …
.
.

یکبار عاشقت شدم اما صدبار باورت کردم ؛ صدبار خواستم فراموشت کنم اما یکبار هم نتونستم !
.
.

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟
مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند ، مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ من به آن محتاجم !
.
.

روشن ترین روزها در انتظارت خواهد بود چون من آفتاب را برایت آرزو کردم !
.
.

تو زندگی بعضی چیزا بزرگ و بعضی چیزا کوچیکن ، بعضی چیزا ساده بعضی چیزا مهم هستن : بزرگ مثل عشق ، کوچیک مثل غم ، ساده مثل من ، مهم مثل تو !
.
ادامه مطلب در سایت اس ام اس خور

نظرات 3 + ارسال نظر
sheida 24 بهمن 1391 ساعت 16:54

نه خداییش اس ام اسه روزه چی چی؟ سپندارمذگان؟؟

آره دیگه !!! شما یه سر به گوگل بزن ...

لعیا 4 تیر 1393 ساعت 20:39

بدک نبود

majid 27 تیر 1393 ساعت 12:34

mamnon az mohtaviyate khobeton lotfan dar morede oozviyat dar in site tozih bedid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد