فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جوک آخر خنده آپدیت جدید

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی از سر سفره پا نمیشم برم پارچ آبو بیارم ...
.

.

عَکدِمی یه طرف !
اوسودیو یه طرف !
مایکروفون رو کجای دلم بزارم ؟؟؟
.

.

خاطرات تلخ آزارم میدادند ، آنها را به شرکت glx سپردم ...

به راحتى از ذهنم بیرون آمدند و راحت شدم !!!

.

جک بمب خنده گرانی پراید

.

پیانو میزنم آروم میشم
ینى اگه میزدم آروم میشدم
فى الواقع اگه داشتم و میزدم آروم میشدم
در حقیقت اگه داشتم و بلد بودم و میزدم آروم میشدم ...
.

.

بدترین شکستمو وقتی خوردم که با عشق و امید گره هندزفریمو باز کردم ولی دیدم گوشیم شارژ نداره …

 هنوز کمر راست نکردم !!!

.
.
یکی از راه های رسیدن به خدا پراید بود که اونم گرون شد ...

.

جوک فانتزی بامزه بهمن 91

.

امروز یه صحنه خیلی ناگوار دیدم دلم خیلی سوخت ؛ یه ماکسیما زده بود به یه پراید ! بیچاره ماکسیماییه باید دار و ندارشو بفروشه خسارت برایده رو بده ...
.
.
یکی از فانتزیام اینه که برم چین افق چینی وارد کنم بعد هرکی خواست تو این افقا محو شه نتونه خیط شه بعد من در حالی که از خنده پشتک میزنم توی افق واقعی محو شم …
.
.
ﺩﻭﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﻭﺍﺳﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺩﮐﺘﺮﺍ ﺩﺍﺭﻩ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﭘﺮﺍﯾﺪ !
ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯿﻢ ﮐﻨﯿﺪ ﻟﻄﻔﺎ ...
.

طنزنوشته تاپ باحال پراید

.
تلویزیون داره میگه میلیون ها سال طول می کشد تا از بقایای موجودات زنده نفت تشکیل شود ؛ بابام برگشته میگه یعنی اگه من الان چالت کنم ممکنه میلیون ها سال بعد به یه دردی بخوری ...
.
.
هیچ چیز گران تر از اشک یک زن جود ندارد …
هنگامی که یک قطره بیرون می آید اول با خط چشم “l’oréal” و ریمل مژه “Dior” و “bourjois” و … مخلوط میشود ، پس از آن هنگامی که پایین می آید و به گونه میرسد با “D & G blusher” و “Collistar” و … مخلوط میشود و در صورت لمس لب ها با رژ لب “Maybelline” و “Kiko” و … مخلوط میشود !!!
این به این معنی است که یک قطره به ارزش حداقل $30 !!!
پس قدر این اشکارو بدونید ...
.
.
نامه محرمانه شرکت Apple به GLX :
با سلام
شما تکنولوژی از جیب راحت درآمدن گوشی رو به ما بدید در عوضش ما کل سهام شرکت apple رو واگذار می کنیم به شما ...
ولی متاسفانه جی ال ایکس این درخواست رو رد کرد و اپل در شرف ورشکستگی میباشد !
.

جک جدید دسته اول بهمن 91

.
“اصن چرا منو به دنیا آوردین” چیست ؟؟؟
تیر خلاص من به والدینم وختی در مقابل خواسته های غیر معقول و خرکیم مقاومت میکنن !


مطالب مرتبط :

طنزنوشته های ته خنده بهمن 91

قانون های مورفی خنده دار بهمن 91

جک بازار داغ و آپدیت بهمن 91

جک و طنزنوشته های ته خنده دی 91

اس ام اس پیامک جک امتحان پایان ترم دی 91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد