فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

نوشته دپسرده و اس ام اس سوزناک عشقی

در قحطی تو چه دل خوشی دارند ؟؟؟

بیهوده می آیند و میروند این نفسهای من ...

.

.

زمستان را باور نکن ...
هوا بی تو سردتر از این حرفهاست !

.

.

زندگی هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم ؛ ببین این دیوار لامروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد ...
خوش به حال تو که خودت را راحت کردی ، یک خط کشیدی تنها ... آن هم روی من ...

.

متن و نوشته غمناک زیبا

.

تو چمدان هایت را می بستی ، مرگ ایستاده بود و نفس هایم را میشمرد !

.

.

نگاه تو تلخ …
اشکهای من شور …
یادت شیرین …
زندگی ام "بامزه" است !

.

.

دربست ؟
مستقیم ؟
مانده ام در این شهر شلوغ و پر ترافیک … کسی دلم را نمیبرد !

.

پیامک و مسیج فاز غمگین شاخ

.

حالا همه ی کلاس های زبان جهان را برو ...
چه فایده که زبان مرا نمیفهمی ؟
.
.
دلم از همه پره ؛ مثل یه خشاب پر از فشنگم ، نزدیکم نشو ؛ ماشه رو می کشم ...
.
.
امروز که بگذرد دو روز است رفته ای و سال هاست که نیامده ای ...
.

دلنوشته های دل غمگین شکست خورده

.
امان از آن روزی که از دل نرود آنکه از دیده رفت !!!
.
.
عجب دنیای عجیبیست !!!
رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود ، زمانی که گفتی "بــــــرو" ...
چقدر عاشقانه میشد اگر نقطه اش بالا بود ...
.
.
آلزایمر هم بگیرم یادم نمیرود که فراموشت شدم ...
.

جملات غم انگیز فوق العاده قشنگ

.
رها شده باشی
تنها شده باشی
خیانت دیده باشی
با صدای دوستت دارم هرکس و ناکسی فقط بغض می کنی ...
.
.
او رفت و بزرگترین یادگارش زخم های قلب من شد …
.
.
وقتی از کنارش گذشتم بی محلی هایش آزارم نداد اما شکستم وقتی گفت ندیدمت …
.
.
می دونی تیزترین و برّنده ترین چیزی که تو دنیاست چیه ؟؟؟
خاطره ای که میخوای فراموش کنی و با هر نفس بیشتر یادت میاد …


مطالب مرتبط :

اس ام اس برای دل غمگین بهمن 91

مسیج و دلنوشته غمگین و دپرس آخر دی 91

پیامک و مسیج خسته و دپرس دی 91

اس ام اس های فاز غم و غضه آذر 91

اس ام اس و پیامک غمگین و دپرس آذر 1391

نظرات 2 + ارسال نظر
ghazalll 11 اسفند 1392 ساعت 13:26

خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووب بود

تنها 5 خرداد 1393 ساعت 13:21 http://lovelostz

:عاشقدمت گرم جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد