فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

گلچین پ ن پ های کرکره خنده 91

ماشینم خراب شده وسط خیابون ، زنگ زدم به داداشم میگم آب دستته بذار زمین بیا پیش من ! میگه کارم داری ؟؟؟
میگم پـَ نـَ پـَ آب گرون شده ، همون یه لیوانم صرفه جویی بشه خیلیه !

.

.

به دوستم میگم : نمره ها رو زدنا !!! میگه : با شماره دانشجویی ؟
میگم : پـَ نه پـَ با شماره کفش ، اونایی هم که دمپایی داشتن رو مردود کرده !

.

.

مریض اورزانسی بردیم بیمارستان ، به دکتر میگم دستم به دامنت به مریض ما هم رسیدگی کنید ! میگه حالش خیلی بده ؟؟؟ میگم : پَ نَ پَ حالش خیلی خوبه ، مشکل خاصی نداره فقط قلبش نمیزنه !

.

بهترین پ ن پ های خنده دار

.

دکتر از اتاق عمل اومده بیرون و به یارو میگه مبارک باشه ! یارو میگه یعنی پدر شدم ؟ دکتر گفت : پَ نَ پَ شما شدی سایر بستگان !

.

.

بهش میگم آب در هاون نکوب ! میگه یعنی کار بیهوده نکنم ؟؟؟
گفتم پـَ نه پـَ ممکنه مولکولهای آب رو له کنی !

.

.

داره مثل اسب دروغ میگه ، منم خندم گرفته برگشته میگه داری به من میخندی ؟
گفتم پـَ نه پـَ کارم از گریه گذشته ، به آن میخندم !
.

پ ن پ آپدیت و بمب خنده جدید 91

.
نونوایی از جمعیت داره منفجر میشه یه یارو اومده میگه اینا همه توی صف هستن ؟
گفتم پـَ نه پـَ اینا اومدن شاطرو تشویق کنن !
.
.
اومدم در قابلمو رو بردارم و یه ناخنک بزنم که یهو دستمو کشیدم ! بابام که داره قهقهه میزنه میگه داغ بود ؟؟؟؟؟
با عصبلانیت گفتم پـَ نه پـَ اتصالی کرده بود برق گرفت !!!
.
.
نونوایی ته صف وایسادم ، اومده میگه شما نفر آخری ؟؟؟؟؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ من نفر ماقبل وسطم !
.

جک خنده دار پ ن پ شاخ

.
دارم تو خونه رو تردمیل میدوم ، بابام اومده میگه داری میدویی لاغر کنی ؟
پَ نَ پَ کلاسم دیر شده عجله دارم !
.
.
ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوری ؟
پَ نَ پَ آوردم فقط اتو کنم !
.
.
زیر کتری رو روشن کردم قوری رو گذاشتم روش ، مامانم میگه میخوای چایی بخوری ؟ گفتم پَ نَ پَ غولش فحش داده میخوام بخار پزش کنم !
.
.
توی صف دستشویی ایستاده بودم یارو اومده میگه : همه دستشویی ها پره ؟؟؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ ما اینجا ایستادیم تا آستانه تحملمون رو بسنجیم !


مطالب مرتبط :

جک های شاخ و دسته اول آخر 91

جوک آخر خنده آپدیت جدید

طنزنوشته های ته خنده بهمن 91

قانون های مورفی خنده دار بهمن 91

جک بازار داغ و آپدیت بهمن 91

نظرات 3 + ارسال نظر
فائزه 29 بهمن 1391 ساعت 20:52

سلام. عالی بود کلی خندیدم.

.

سعید 20 اسفند 1391 ساعت 19:03

سلام این سایتتونم مث اس ام اس خور عالیه تازه فهمیدم که شما به هم ربط دارید!! موفق باشی

چه عجب بالاخره یه نفر این رازو کشف کرد !
مرسی ...

نگین جون 10 اردیبهشت 1392 ساعت 22:11 http://almas1377.blogfa.com

عالی بود به من هم ی سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد