فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جک یکی از فانتزیام اینه که اسفند 91

یکی از فانتری هام اینه که پراید بخرم !
فانتزی بر جوانان عیب نیست ...

.

.

یکی از فانتزیام اینه که روزی دخترا هم بتونن مثه پسرا اینقدر قشنگ زیر ابرو بردارن !

.

.

یکی از فانتزیام اینه که برم قهوه خونه بعد یارو بپرسه قلیون میکشی ؟ بعد من با یه لبخند تلخ بگم : قلیون واسه سوسولاس ما یه عمره از زمونه میکشیم ! بعد توی دود قلیونای قهوه خونه محو بشم ...

.

جک فانتزی بمب خنده اسفند 91

.

یکی از فانتزیام اینه که با مخاطب خاصم تو خیابون راه برم بعد یه پسره بیاد تیکه بندازه منم عین این فیلما وایسم یواش برگردم و بگم : “هی پسر … چیزی گفتی ؟” پسره هم با پررویی بگه آره و بعد با هم گلاویز بشیم و خیلی سنگین همدیگه رو بزنیم و مخاطب خاصم هی جیغ و داد و گریه. ملت دورمون اصن خیلی خفن ، بعد که پسر رو زدم با لباس خاکی برمیگردم یه لبخند نرم میزنم و میرم سمت مخاطبم. نزدیکش که میشم صدای گلوله میاد و من میوفتم رو زانوهام … نگو پسره اسلحه داشته و با سر و صورت خونی نفسای آخرو میزنه و میمیره … مخاطب خاصمم منو بغل میکنه و فریاد زنان میگه:”نــــــــــــــــــــــه” منم میگم : “دیدار به قیامت عزیزم” و میوفتم و جان به جان آفرین تسلیم میکنم …
خداییش حقمو خوردن ، من لایق اسکارم ، اصغر خدا ازت نگذره …

.

.

یکی از فانتزیام اینه که صبح از خواب بیدار شم ژولیده پولیده برم پای آئینه بعد ببینم دماغم کوچیک و قلمی شده موهام بلوند چشام آبی قدم هم یه ۲۰ سانت ناقابل اضاف شده دیگه خلاصه همه چیز که اوکی شد با خیال راحت برم مستراح خودمو تخلیه کنم و با صدا سیفون محو شم !

.

.

یکی از فانتزیام اینه مامور شهرداری بشم و یه کیف پر از پول پیدا کنم برم تو افق همشو خرج کنم ؛ همش که نباید فانتزی آموزنده باشه !!!

.

طنزنوشته های سبک فانتزی اسفند 91

.

یکی از فانتزیام اینه که معنی کلمه فانتزی رو بفهمم ...
.
.
یکی از فانتزیام اینه که بتونم تو افق محو بشم اما هم کاری میکنم ارور میده ؛ والا دوستان میتونید راهنمایی کنید یا آموش ویژه بذارید ؟ به خدا منم دل دارم …
.
.
یکی از فانتزی هام اینه که آیفونم 5م راحت از جیبم در بیاد ...
.

جمله های خنده دار فانتزی جدبد اسفند 91

.
یکی از فانتزی های هممون اینه که بدونیم از تو یخچال چی میخوایم !
.
.
یکی از فانتزیام اینه گنجیشک ها یبوست بگیرن از بس که این ماشین مارو مورد عنایت قرار دادن ...
.
.
یکی از فانتزی هام اینه که یه مبحث تو درس ریاضیات اضافه کنن به اسم : محاسبه زاویه افق و توابع فانتزی آن !
.

جوک های جدید مدرن فانتزی 91

.
یکی از فانتزیام اینه که آزمایش خون بدم بعدش مثل فیلما آزمایشم جا به جا شه و زنگ بزنن بگن : متاسفیم شما HIV دارین ! منم غش کنم ... البته اگه شانس منه زنگ میزنن میگن تبریک میگم شما باردارین ...
.
.
یکی از فانتزیام اینه که یه روز پشت تلفن توی جمع بگم خودمو با اولین پرواز میرسونم …
.
.
یکی از فانتزیام اینه که از افق بیان به زور کتک محوم کنن و به زور ببرنم تو افق …


مطالب مرتبط :

جک های شاخ و دسته اول آخر 91

جوک آخر خنده آپدیت جدید

طنزنوشته های ته خنده بهمن 91

قانون های مورفی خنده دار بهمن 91

جک بازار داغ و آپدیت بهمن 91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد