فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

طالع بینی رنگ سال 92 سبز زمردی

سبز زمردی


زمردی رنگ بسیار زنده ای است. رنگی بسیار درخشان که قدرت خیره کردن چشم‌ها را دارد ؛ با شکوه و فاخر ...رنگی زیبا ، لطیف و باوقار ، رنگی که حس خوب بودن به انسان می‌دهد ، حس تعادل و هارمونی …
زنده و درخشان درست مثل طبیعت ، سبز زمردی در زیر نور بسیار باشکوه است. اگر می‌خواهید حس سرزندگی را بیشتر انتقال دهید آن را با رنگ‌های زرد و نارنجی همراه کنید. لباس‌های ست شده زمردی ، زرد و نارنجی هم توجه را جلب میکند و هم حس جوانی و سرزندگی را انتقال می‌دهد.
تعادل و هارمونی ذات خاص این رنگ به گونه ای است که به شما حس نظم و هماهنگی میدهد و در نقطه مقابل رنگهایی قرار می‌گیرد که به شما حس شلوغی ، به هم ریختگی و شلختگی را می‌دهد. از این خاصیت زمردی می‌توانید برای دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید. برای آنکه خودتان هم دارای نظم و هم دارای حس انرژی و زیبایی باشید می توانید زمردی را با خاکستری ، سفید و زرد چرک یا حتی آبی ست کنید.
از روزگار باستان این رنگ درخشان رنگ زیبایی ، نو شدن و زندگی تازه در بسیاری از ادیان و فرهنگ‌ها بوده است … این رنگ همینطور رنگ رشد ، شکوفایی ، تازه شدن ، کامیابی و موفقیت است که تمام اینها رنگی دلپذیر و به شدت خوشایند را می آفرینند.


مطالب مرتبط :

کارت پستال تبریک عید نوروز 92

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد