فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس دلم برات تنگ شده فروردین 92

کوتاهی زمان را وقتی فهمیدم که در کنارت بودم و طولانی بودن آنرا وقتی فهمیدم که در انتظارت بودم ...
حالا که دلتنگتم زمان ایستاده !
.
پیامک فوق العاده زیبای دلتنگی 92
.
در پرسه های هر شبم وقتی که تنها میشوم
چون ابر بی باران شب ، لب ریز غم ها میشوم
دیگر کشیده کار من تا عرصه دیوانگی
دلتنگ و دلتنگم ببین از این همه بیگانگی
.
.
یخ میزنم از دلتنگی تو حتی در جهنم خاطراتت !
.
.
میگن دلتنگی آخرش دوست داشتنه ، پس به خاطر همه ی دلتنگیام دوستت دارم !
.
مسیج بازار دلتنگی عاشقانه 92
.
چقدر وقت دارم برای تو و چقدر وقت نداری برای من و چقدر دلم میگیرد از این تنگی وقت که حتی وقت نمیکنی دلتنگ شوی برای من ...
.
.
بیا دلتنگی هامان را اندازه کنیم ، هر که دلش تنگتر بود برنده !
کاش این بار تو برنده شوی ...
.
.
آدم دلتنگ باشه شرافت داره به دلِ گشادی که هر کسی بتونه توش چادر بزنه !
.
دلنوشته زیبای عاشقانه دلتنگی 92
.
هوایت را به سینه می کشم
خفه ام می کند دلتنگی !
.
.
گاه دلتنگ می شوم دلتنگ تر از همه گوشه ای مینشینم و حسرتها را مرور می کنم
نمیدانم کدام خواهش را نشنیدم و به کدامین دلتنگ ها خندیدم که دلتنگ ترینم ...
.
.
پشت آن پنجره ی رو به افق
پشت دروازه ی تردید و خیال
لا به لای تن عریانی بید
من در اندیشه ی آنم که تو را
وقت دلتنگی خود دارم و بس
.
اسمس زیبای دلتنگی فروردین 92
.
دلم تنگ است و این شبها یقین دارم که میدانی
صدای غربت غم را از احساسم تو میخوانی
شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین
ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو میدانی
میان برزخ عشقت پریشان و گرفتارم
چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته میرانی ؟
.
.
بعضی وقتا آدما یه کاری می کنن که دیگه نمیتونی دوسشون داشته باشی ! ولی عجیب دلت واسه دوست داشتنشون تنگ میشه ...

مطالب مرتبط :
اس ام اس دلتنگس و دلم گرفته بهمن 91

دلنوشته های دپرس و جملات فاز غم آبان 91

اس ام اس و جمله های حس و حال غمگین 91

اس ام اس برای کسی که دلش گرفته مهر 91

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره 19 فروردین 1392 ساعت 11:45

پیام هایم گاه گاه است.
آنچه ابدیست،یاد توست!
..................................
روزگارت نو،نوروزت مبارک

اووووووووووووووووووووووووووه، بعد از سالیان دراز...
از این ورا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عید شما مبارک!

خاطره 21 فروردین 1392 ساعت 02:00

از کم سعادتی ماست
شما به بزرگی خودت ببخش

یلدا 7 مرداد 1394 ساعت 22:40

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد