فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

دلنوشته و اس ام اس سیگار اردیبهشت 92

چه روانشناس خوبی است سیگار !
از تو که عصبانی ام ؛ آرام ، آرام ، آرامم می کند ...
.
.
عطر سیگار را به عطر تو بر لباسم ترجیح می دهم
تو درد دلم بودی سیگار مرهم دلم
تو با سوزاندن دلم مرا به زیر می بردی سیگارم با سوزاندن دلش مرا به عرش می برد
تو معشوق بودی و من عاشق
حال من معشوقم و سیگارم عاشق
معشوق بودن هم لذتی دارد …
.
.
سیگار بین لبانم دلبری می کند . . .
چشمانم تاریک تاریک تاریک . . .
دستم را دراز می کنم گونه هایت را لمس کنم . . .
حجمی از دود می پاشد از هم
تو . . .
یک رویای دود آلود . . .
.
.
ﻏﺮﯾﺒﻪ ﭘﺎﮐﺖ ﺳﯿﮕﺎﺭﻭ ﺑﻪ ﻃﺮﻓﻢ ﮔﺮﻓﺖ !
ﭘﺮﺳﯿﺪ : نمی ﮐﺸﯽ !
ﺧﯿﻠﯽ‌ ﺧﺴﺘﻪ ﮔﻔﺘﻢ :
ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮑﺸﻢ ، ﻣﻐﺰﻡ ﻧﻤﯽ‌ﮐﺸﻪ …
.
.
هر ســـــه میکشیم …
مـیــــــــکشم … میــــــکشی … میـــــــکشد …
هر ســـــــــه میکشیم
او ناز تو را / تو دست از من / و من … اَه فندکم کجاســـــــــت ؟
.
.
چگونه بگویم ؟ اصلا از چی بگم ؟ از این همه تنهایی ؟ یا از این مرحم تنهاییم که فقط سیگار شده ؟ ولی بدون این مرحم الان جای خالیه تورو واسم پر میکنه ، منو درک میکنه ، همون کارایی که تو هیچوقت نکردی !
.
.
یه دوست خوب بهم گفت : وقتی که خوشحالی سیگارت رو بکش ، اینجوری حتما سیگاری نمیشی !
.
.
این آخرین پاکت بود
سیگاری نمانده برای کشیدن
تو بمان ، من منّت تو را می‌ کشم و تو بودنت را بکش به رخ واژه هایم ...
.
.
بی سیگار که می شوم
اندکی فقط اندکی پول خرج می کنم و دوباره سیگار دارم . . .
اما جوانی ام ، کوه غرورم را خرج کرده ام ، هنوز تو را ندارم . . .
.
.
عشق هم مثل سیگار است :
قبل و بعدش رو باید به خاطر داشته باشی
‏خودتان قضاوت کنید
‏مرگ یا زندگی
.
.
شاید روزی برسه “سیگارم” را به عشق کسی روشن کنه نه با یاد کسی !
.
.
پرسید : سیگارگرون شده ترک نمیکنی ؟
گفتم : کاش میدونستی چقد گرون تموم شد تا سیگاری شدم !
.
.
سیگارها برایم دو دسته اند :
سیگارهای قبل از دیدنت و سیگارهای پس از رفتنت !
هر دو برایم حس غریبی دارند :
اولی به خاطر دلهره ی نیامدنت و دیگری از ترسِ دیگر ندیدنت !
.
.
آتشی از نگاهت می خواهم !
سالهاست که این نخ سیگار در دستم خاموش است …
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد