فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و پیامک و مسیج خاص شب قدر 92

آدم خلیفه ی تنهای خدا روی زمین است
امپراتوری که گاهی باید برگردد به آخرین سلاحش
و سلاح او گریه است …
و سِلاحُهُ البُکاء …
.
.

و من هنوز و تا همیشه به همین یک آیه دلخوشم :
“بندگانم را آگاه کن که من بخشنده ی مهربانم !”
.
.

هیچکس تنها نیست ، او در همه حال کنار ماست !
بی همتای اول
.
.

گاهی اگه همه ی دنیا رو به پات بریزن و تمام شهر زیر پات باشه …
تو میخوای که به آسمون زل بزنی و بگی : مهمون نمیخوای ؟

.
.

خدایا بیا پشت آن پنجره که وا میشود رو به سوی دلم
بیا پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم
خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد
کمی هم به فکر دلم باش مبادا بمیرد !
خدایا دلم را که هرشب نفس می کشد در هوایت
اگرچه شکسته ، شبی میفرستم برایت …
.
.

ﺧﺪﺍﯾﺎ …
ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺪﻩ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﺮﻩ ﯾﺎﺩﺕ ﮐﻨﻢ !
.
برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید ...

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست عزیزوبلاگت واقعاعالی بوداجرت بامولاعلی من یه وبلاگی دارم که آماربازدیدکنندگانش کمه خواستم یه تبادل لینک باهم داشته باشیم اگه خواستی بهم خبربده ثواب داره.payamakmazhabi.blogfa.comشمادیگه آماربازدید کنندگانت زیاده تورخدابزارمال منم زیادبشه لینکم روبزارتوسایتت مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد