فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس جورواجور شاخ شهریور 93

و دلم که آرام نباشد خنده ها و مسخره بازی هایم که هیچ
بیخیالی هایم هم دردی را دوا نمی کنند
کافیست بهانه اش جور شود ، دیگر “بغض” امانم نمیدهد
ابری و بارانی میشوم آرام !
.
.
پشت این عکس روی دیوار نمیتواند فقط دیواری بی جان باشد
من پشت این عکس ها با او قدم زده ام
میفهمی حالم را ؟
.
.
تمام هفته را شبانه روز در فکر تو هستم
کاش جمعه ها فکر کردن به تو هم تعطیل بود
.
.
انگار در دلم حرفی نمانده تا برایت بگویم
تنها یک جمله : دوستت دارم !
.
.
حس بودنت قشنگترین حس دنیاست
تو که باشی هر روز را نه هرثانیه را عشق است !
.
.
به سَلاﻣَﺘﻲ ﺧﻮﺩَم که ﭼه ﺑﺎﺷَﻢ ﭼﻪ ﻧَﺒﺎﺷَم ﻫﻴﭽﻜَﺲ ﻭﺍﺳَﺶ ﻣُﻬِم ﻧﻴﺴت !
.
.
آخر این سرفه ها مرا خواهد کشت اما من همچنان روزی دوپاکت به تو فکر می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد