فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس قشنگ عاشقانه

نه لبخندی ، نه کلامی ، نه صدایی
چقدر نفس کشیدن سخت است وقتی نباشی
فرستنده : یه عاشق
.
.
.
دیدن روى گل و سیر چمن نیست بهار
به خدا بی رخ معشوق گناه است ، گناه !
آن بهارست که بعد از شب جانسوز فراق
به هم آمیزد ناگه ، دو تبسم ، دو نگاه !
.
.
.
در حضور خارها هم میشود یک یاس بود
در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود
میشود حتی برای دیدن پروانه ها
شیشه های مات یک متروکه را الماس بود
کاش میشد حرفی از ای کاش میشد هم نبود
هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود
.
.
.
قلب من در ره عشقت چه اسیر است که تو جان منی
شهسوار دل من ، گام بنه بر دل و دیده که تو ایمان منی
ادامه مطلب ...

اس ام اس دوستت دارم جدید

پیامک و اسمس ابراز محبت و علاقه
.
دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست ، پس خارج از نوبت دوستت دارم
.
.
.
تو می دانی که حتما ، دوستت دارم نه سرپایی ، که قطعا ، دوستت دارم
سند هرگز نخوردستی ، دل من را بخر با عشق که نقدا دوستت دارم
.
.
.
خواستم از عشق برات بگم گفتم می دونی
خواستم از غم برات بگم گفتم می دونی
حالا از ته قلبم می گم دوستت دارم چون نمی دونی
.
.
.
زندگی را اشکی بیش نمی دانم ، پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید مرداد ۹۰

جدیدترین اس ام اس ها و پیامکهای عاشقانه مرداد 1390
.
محکومی به حمل همیشگی گرم ترین سلاح کشنده جهان :
چشمانت
.
.
.
تو رو دارم واسه من همین بسه

بی خیالم اگه دنیا قفسه

.
.
.
اگر تنم کویره ، اگر نگام فقیره
به قلب پاک و ساده به عشق تو اسیره
.
.
.
ساده نوشتن را چون ساده زیستن دوست دارم ، پس ساده می نویسم دوستت دارم
.
.
.
تو رو دارم دورم از دلواپسی

تو رو داشتن یعنی مرگ بیکسی

.
.
.
در این متروکه دنیا که یاری نیست
نشانی از کسی یا از دیاری نیست
به عشقی جز خداوند اعتباری نیست

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی جدید - SMS FALSAFI

جملات و پیامکهای فلسفی مرداد ماه 1390

.

آنچه در دنیا شاهد آن هستید ، حاصل اعتقادی است که نسبت به آن دارید

.

.

.

به چیزی که بدون آن هم زندگی میسر است ، ارزش مده

اریسیتپوس

.

.

.

وقتی در زندگی به داشته هایمان فکر می کنیم ، خود را خوشبخت و زمانی که به نداشته هایمان می اندیشیم ، خود را بدبخت حس می کنی م؛ پس خوشبختی ما در تصور خود ماست

تناجیو

.

.

.

بزرگترین مزیت راستگویی اینه که نیازی نیست به یاد بیاری چی گفتی

ادامه مطلب ...

دلم برات تنگ شده (جملات دلتنگی)

اس ام اس قشنگ با موضوع دلتنگی
.
دلتنگ بودن در کنارت
از جام عشقت ، سر کشیدن
با بوسه های گرم مهرت
از کنج غمها ، پر کشیدن
.
.
.
اشک از دوریست
سکوت از تنهایی
لبخند از مهربانی
پیام دادن از دلتنگی
.
.
.
بی تو آتشکده و شیشه و سنگ است دلم
نفسی با دل من باش که تنگ است دلم
ادامه مطلب ...

پیامک و مسیج تبریک ماه مبارک رمضان

ما را به دعا کاش نسازند فراموش 
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک

.

.

.

.

حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن

ماه عبادتهای عاشقانه 

نیایشهای عارفانه

و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم

.

.

.

.

رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا

مستعد سفر شهر خدا کرد مرا

از گلستان کرم طرفه نسیمی بوزید

که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا

.

.

.

.

هر گنج سعادت که خدا داد به حافظ
از یمن دعاى شب و ورد سحرى بود

حلول ماه رمضان مبارک

ادامه مطلب ...

اس ام اس ویژه حلول ماه رمضان

روزه هنگام سوال است و دعا
پر زدن با بال همت تا خدا
شهر یکرنگی و بی آلایشی
ماه تقصیر و گنه فرسایشی
عاشقان معشوق خود پیدا کنند
تا سحر در گوش او نجوا کنند
درد خود گویند با درمان خویش
با طبیب و یا انیس جان خویش

.

.

.

.

ماه رمضان برای آن است که یک ماه مرخصی از زمین برای سفر به ملکوت بگیریم

.

.

.

.

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری

.

.

.

.

آمد رمضان و مقدمش بوسیدم
در رهگذرش طبق طبق گل چیدم
من با چه زبان شکر بگویم که به چشم
یکبار دگر ماه خدا را دیدم

ادامه مطلب ...