فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

تصاویر زیبای خلاقانه فوق العاده آبان 91

تصاویر باحال و دیدنی گرفته شده از زوایای خاص


ادامه مطلب ...

عکس های جالب و باحال از همه جا

سری جدید عکسهای زیبا و جالب از سراسر جهان


ادامه مطلب ...

کد آهنگهای آوای انتظار محسن یگانه آلبوم حباب

آوای انتظار باورم کن - 30892
آوای انتظار نمیشه - 30893
آوای انتظار تو حتی - 30894
آوای انتظار یادته - 30895
آوای انتظار دوست دارم - 30896
آوای انتظار نرو - 30897
آوای انتظار حباب - 30898
آوای انتظار نمیزارم خسته شی - 30899
آوای انتظار کی جای من اومد - 30900
آوای انتظار بخند - 30901
آوای انتظار تنهایی - 30902
آوای انتظار تو که می دونی - 30903
آوای انتظار هوایی شدی - 30904
آوای انتظار بیت آخر - 30905

اس ام اس های تاپ باحال شاخ ناب آبان 91

اس ام اس ها و پیامکهای مختلف و گوناگون

.

آدمی رو که برات باطل میشه هیچوقت تمدید نکن ...

.

.

من "ندار" بودم ، عروسک قصه ام پرید ...
"دارا" که باشی "سارا" با پای خودش به سراغت می آید ...

.

.

بعضی از زخم ها رو باید درمان کنی تا بتونی به راهت ادامه بدی ...
اما بعضی از زخمها تا ابد باید بمونه تا هیچ وقت راهتو گم نکنی !

.

.

می خواهمت ولی دوری ...
خیلی خیلی دور ...
 نه دستم به دستانت میرسد ؛ نه چشمانم به نگاهت !!!

.

.

در تنهایی هایت مراقب آدمهایی که نزدیکت میشوند باش ...
گاهی دورتر از این حرفهایند !

.

.

شمایی که فک میکنی خیلی بارته ...
بزار زمین کمر درد نگیری یهو !

.

.

گاهی احساس میکنی که اگه وقت بذاری و به یه سیب زمینی پخته عشق بورزی بیشتر جواب میده تا به بعضی آدما ...

.

.

نمی دونم ...
عشق من تاریخ انقضا داشت یا لیاقت تو ؟

ادامه مطلب ...

متن عاشقانه و احساسی دندان عشق

دکتر می گوید دهانت را باز کن ؛ می گوید این طوری نه ، گنده باز کن ! باید دندان عقلت را بکشی ...
به این فکر می کنم که تو ، چقدر شبیه بودی به این دندان عقلی که دکتر می گوید ؛ پوسیدگی نداشتی ولی سیستم من را ریخته بودی به هم و جای بقیه را تنگ کرده بودی !
دندانم مقاومت می کند ، لثه ام هم . نمی خواهند از هم جدا شوند ، بعد این همه سال ریشه دواندن و همسایه بازی ...
اشکم می ریزد از گوشه چشمم و دکتر می پرسد خوبی ؟ با سر اشاره می کنم که یعنی آره ، می گوید : نباید درد داشته باشه با اون همه آمپول بی حسی ...
دهمین گاز استریلی است که چپانده ام توی دهنم ، خونش بند بیا نیست ، دست هایم شده اند یک تکه یخ ، سرم داغ است ، گیج می رود و درد می کند ، دهانم طعم خون می دهد ، حرف نمی توانم بزنم ، می خواهم صد سال سیاه جای بقیه باز نشود !
گریه می کنم ؛ همکارم می گوید درد می کنه مگه ؟ سرم را تکان می دهم ولی دلم می خواهد بگویم "هنوز هم آره" ولی آدم با حرکت سرش فقط می تواند بگوید آره و نه بیشتر ...
دکتر می گوید که یخ بگذار روش ، میبنده خون رو ... نه دکتر ، فایده ندارد ، من سال ها قبل امتحان کرده ام ، یخ هم جواب نمی دهد ... طول می کشد ... زمان می برد ...
همکارم می گوید : لابد تو بدزخمی ، من کشیدم دو ساعت بعدش تمام شد ، بسته شد ، تو دو روز و نیم است که کشیدی ، هنوز مثل ساعت اولش خون می آید ؛ چه خوب که همکارم از تکان دادن سر فقط می گیرد که یعنی آره ...
دکتر می گوید دهانت را باز کن ، باز می کنم ؛ می گوید این طوری نه ، گنده باز کن ! می گوید : ببین ، هم زخمش بسته شده ، هم اینکه چه تر و تمیز جای بقیه باز شده ...
"جای خالی اش هنوز درد می کند" ولی دکتر نمی داند !!!

جکهای آپدیت و به روز شاخ آبان 91

یبوست چیست ؟
وقتی کودک درون نقش پطروس فداکار را بازی میکند …
.
.

تجربه ثابت کرده ، دلایل گریه خانوما به شرح زیره :
۱۰ درصد از روی خوشحالی
۲۰ درصد از روی ناراحتی
۷۰ درصد واقعا چرا ؟؟؟
.

جک های شاد جدید اسمسی 91

.

دنیای عجیبیه ، هرچی به اواخر آبان نزدیک میشیم از اوایل آبان دورتر میشیم !

.

.

تمام وسایل و امکانات زندگی ما رو مامانم میزاره “همون جا” ؛ کلا همه چی و هرچی که می پرسی جوابش همون جاست !
.
.

خواننده شدن دیگه مثل سابق صدا نمیخواد ، فقط یه پدر و مادر میخواد که آدم باهاشون قهر کنه …
.

تاپ ترین و جدیدترین جک های خنده دار آبان 91

.

بعضیا عابر بانک رو با لپتاپ اشتباه میگیرن ، قشنگ نیم ساعتی باهاش کار میکنن !
.
.

عشق مثه گنجشک میمونه :
اگه شل بگیریش میپره …
اگه سفت بگیریش میمیره …
باید یه جوری بگیریش که آروم ب.ر.ی.ن.ه کف دستت !

.

.

واقعا چرا مجریای برنامه کودک همشون خاله ان ؟
چرا هیچوقت عمه ها مجری برنامه های کودک نمیشن ؟
.

منبع جوک های جدید و باحال آبان 91

.

امروز دیدم پشت یه نیسان آبی نوشته :
من و ماشینم ، شما همه !!!
با توجه به شناختی که از نیسانای آبی دارم این حرفش کاملا منطقی بود …
.
.

اگه بخوام فقط یه دلیل برای برتر بودن ویندوز ۷ به ویندوز XP براتون بیارم ؛ اون مطمئنا اینه که ویندوز ۷ نسبت به ویندوز XP با یک کلیک کمتر خاموش میشه !!!
.
منبع : SMSkhor.ir


مطالب مرتبط :

جک بازار آخر خنده جدید هفته دوم آبان 91

آرشیو جدیدترین جوک ها و طنزنوشته های آبان 91

سرنشین کنار راننده (طنزنامه بمب خنده آبان 91)

جوک های فوق العاده جدید آبان ماه 1391

جک های تر و تازه توپ داغ مهر 91

کاربردهای مردن در فرهنگ فارسی (طنز خنده دار)

کاربردهای مختلف "مردن " در فرهنگ ما !

برو بمیر : برو گمشو !

بمیرم برات : خیلی دلم برایت می سوزد !

می میرم برات : عاشقتم !

می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟

مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟

نمردیم و ... : بالاخره اتفاق افتاد !

مردیم تا ... : صبرمان تمام شد !

مرده : بی حال !

مردنی : نحیف و لاغر !

مردم : خسته شدم !

من بمیرم ؟ : راست می گویی ؟!؟!