فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

قانونهای خیلی باحال و کرکره خنده (جک تاپ)

هروقت بخوای روی ظرف های داخل سینک ظرفشویی آب بریزی ؛ همیشه یه قاشق هست که جهت آب رو به سمت خودت منحرف میکنه و سر تا پات خیس میشه !
.
.
مطالب خنده دار جدید
کافیه توی بدترین شرایط مالی باشی ؛ اونوقت حتما یکی از این سه تا خراب میشه :
موبایل ، لپ تاپ ، ماشین
.
.
وقتی میخوای بری از توی جیبت چیزی برداری ، اون چیزی که میخوای همیشه توی اون یکی جیبته !
.
.
جدیدترین قوانین خنده دار
تو فیلمای ایرانی ، همیشه وقتی طرف میفهمه بچه دار نمیشه همه بچه ها از ماشینای بقلی و جلویی و عقبی باهاش بای بای میکنن و میخندن ؟
.
.
تنها زمانی مشتری ها با لبخند وارد مغازه میشن که بخوان جنسی رو تعویض کنن یا پس بدن !
.
.
وقتی میگن غصه نخور ، آدم بیشتر غصه ش میگیره !!!

ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه اسفند 90 (اسمس کلاسیک)

نفسم ، تو در شمالی و من در جنوب ؛ کاش دستی نقشه را از میانه تا کند !
.
.
بهترین اس ام اس های عاشقانه
نفس باد صبا / عشق از جنس طلا / دوری و دفع بلا / یاری از سوی خدا / همه تقدیم تو باد
.
.
از عشق بگو خطاست
از رفاقت بگو بی وفاست
از تو میگم که وجودت از طلاست
.
.
اس اسفند 1390
بعد از باران نگاهم آفتابی شو …
رنگین کمان بودنت را دوست دارم …
.
.
من و باران ، من و دریا ، من و تو / من و شب‌بو ، من و فردا ، من و تو
دوباره عاشقی را می‌سراییم / من و مجنون ، من و لیلا ، من و تو

ادامه مطلب ...

اس ام اس کوتاه و جمله های عاشقانه جدید 90

عشق یعنی که تکان خورده و سرپا بشویم
زورکی هم که شده در دل هم جا بشویم
آنقدر صبر که شاید علفی سبز شود
پای هم پیر شویم و متوفّی بشویم !
.
.
اس ام اس عاشقانه توپ
دلتنگت که میشم (¤_¤)
چشمامو میبندم (-_-)
فکر میکنم (?_?)
تو پیشمی (¤_¤)(¤_¤)
.
.
سلامتی همه ی اونایی که تو دل ما نشستن کرایه هم نمیدن ! صلوات !!!
.
.
کاش یه موسسه براى احساسات مون بود ، اسمشو میزاشتن کانون فرهنگى آموزشى "بقل چی"
.
.
اسمس خودمونی باحال
تنها برنامه ای که آرزوی ماست پخش زنده تصویر شماست !
(روابط عمومی دلهای تنگ)
.
.
اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ دوستی همراه با غبار فراق است !
توده ای سلام به سمت شما در حرکت است !
ضمنا احتمال بارش بوسه فراوان است !

ادامه مطلب ...

متن و نوشته عاشقانه جدید (نوشته رمانتیک باحال)

چندان هم دور نیستی ؛ فقط به اندازه ی یک نمیدانم از من فاصله گرفته ای !
آری ، "نمیدانم" کجایی ؟
.
.
اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد ، بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد !
.
.
اسمس عاشقانه جدید
حالا اشکها هم شبیه تو شده اند ، گریه که می کنم نمی آیند !
.
.
من !
مثل بادکنکی به دست کودکی ، هرجا می روی با یک نخ به تو وصلم !
نخ را قطع کنی ، میروم پیش خدا !!!
.
.
خدا را دوست دارم !!!
حافظ را هم !!!
ولی خداحافظ را نه !
.
.
اس ام اس با لحن غمگین
خوش به حال خدا که "لحظه به لحظه" با توست و "من" همیشه درباره ی "تو" با "او" حرف میزنم !

ادامه مطلب ...

قوانین طنز و فوق العاده خنده دار (توجه کردین؟)

کافیه یه بار تو کلاس ، خونه یا مهمونی عطسه کنی ؛ تا 6 قرن بعد هرکی مریض میشه و آدمو می بینه میگه من از تو گرفتم !
.
.
قوانین طنز و جالب
وقت نوبت ما میشه نون بگیریم همون موقع آشنای شاطرم میاد نون بگیره !
.
.
هر وقت میخوای انگلیسی تایپ کنی ، کیبورد رو فارسیه و وقتی میفهمی که جمله رو تا آخر تایپ کردی !
.
.
اینترنت همیشه پرسرعت کار میکنه مگر اینکه شما کار مهم و واجبی داشته باشید !
.
.
قانونهای واقعی طنز و باحال
همیشه 99 درصد اول سریع دانلود میشه ، یک درصد آخر قطع میشه !!!
.
.
دقیقا وقتی داری با بابات راجع به خریدن ماشین حرف میزنی ، تلویزیون یه برنامه پخش میکنه در مورد تاسف بارترین تصادف های تاریخ بشر با ماشین !
.
.
وقتی تزریقاتی ازت پرسید "کی پنی سلین زدی ؟" فرقی نمی کنه که بگی 6 سال ، 6 ماه ، یا حتی 6 ثانیه پیش ، چون اون هوس کرده ازت تست بگیره و تو بیشتر درد بکشی !

ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه غضنفری خیلی خنده دار

عزیزم ! قورباغه های عشقت در لجنزار قلبم قار و قور می کنند !
.
.
نمی دانم چرا هر چقدر به قربانت می روم نمی رسم !
.
.
امیدوارم خرس زیبایی هام همیشه تو غار چشمات بچره !
.
.
اگر دیدی معمار خشت اول را کج نهاده بدان عاشق ثریا شده است !
.
.
قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری !
مگه مادرم ول می کرد ؟ تا دم در دنبالم کرد !!!
.
.
بهترین لحظه ، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم ، آخ اگه بدونی چی حالی میده !

ادامه مطلب ...

پ ن پ گلچین باحال برای اس ام اس (panapa jadid)

به همکارم میگم همین الان یه فیلم دانلود کردم ؛ میگه از تو اینترنت ؟
 میگم پ نه پ از تو کانال کولر ، اتفاقا پهنای باندشم زیاده قطعی هم نداره !!!
.
.
جدیدترین پ ن پ ها
رفتم کارخونه بابام به منشیش میگم : بابام هست ؟ میگه آره میخوای بری تو ؟
 گفتم پ نه پ فقط میخواستم آمارشو بگیرم یه وقت شیطونی نکنه !
.
.
به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور ، میگه بکشمش ؟
 میگم پ نه پ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه !
.
.
مستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟
 میگم پ نه پ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره !
.
.
پ ن پ باحال و جالب
بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ، فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟
میگم پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ ! دکترا گفتن 7 - 8 ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه !
.
.
با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینی ، دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی ؟
پَ نَ پَ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم !
.
.
رفتم جواب آزمایش زنمو بگیرم ، طرف برگشته میگه مبارکه ! میگم پدر شدم ؟ میگه پَ نَ پَ مادر شدی خودت خبر نداری !
.
.
پ ن پ های روز ایران
ماشینه تا شیشه جمع شده ، یه نفر اون بغل افتاده پارچه سفید روش کشیدن ، یارو داره رد میشه میگه مرده ؟ گفتم پَ نَ پَ تصادف خستش کرده خوابیده !
.
.
مریض اورزانسی بردیم بیمارستان ، به دکتر میگم دستم به دامنت به مریض ما هم رسیدگی کنید ! میگه حالش خیلی بده ؟؟؟ میگم : پَ نَ پَ حالش خیلی خوبه ، مشکل خاصی نداره فقط قلبش نمیزنه !
.
.
یارو داره میمیره بچه هاشو جمع کرده دور خودش ! یکی از فامیلا میگه داره وصیت میکنه ؟ گفتم : پَ نَ پَ میخواد دسته بیل بده بشکونن و بعد یاد اون جک بیفتن و هرهر بخندن !
.
.
نونوایی ته صف وایسادم ، اومده میگه شما نفر آخری ؟؟؟؟؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ من نفر ماقبل وسطم !

ادامه مطلب ...