فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جمله های فازبالای تیریپ به سلامتی تیر 92

به سلامتی اونایی که دلشون مث ورقه شاگرد تنبلا پاک و سفیده !
.
.
سلامتى خودم که قلبم مثل قبرم فقط جاى ىه نفره …
.
.
به سلامتی مبصر کلاس که کتک رو خودش خورد ولی نگفت کار کی بود !
.
.
سلامتی همه اونایی که تو همین خاک متولدشدن ، جنگیدن و جز همین خاک شدن !
.
.
به سلامتی مخاطب خاصی که ارزششو داره یه عمر تنها باشی ولی نزاری کسی جاشو بگیره !
.
.
به سلامتی دل هایی که واسه هم پرپر میزنن اما همیشه سرنوشت پراشونو قیچی میکنه !
.
.
سلامتی اونایی که یـه روز بدون ما نمیتونستن ، الان یه روز با ما نمیتونن !
.
.
سلامتی اون مادری که پسرش موقع رفتن سرشو خم کرد تا از در خونه رد بشه ولی بعد ۲۰سال فقط چند تیکه استخوان ازش آوردن !

.

ادامه مطلب از سایت منبع

جک و طنز بمب خنده تیر 92

شما یادتون نمیاد یه مسترابایی بود به صورت ذوزنقه ، خودش اینجا بود سوراخش نزدیک هسته کره زمین !
لامصب تونل وحشتی بود واسه خودش …
.

.

بچه که بودم زنگ زدم ۱۱۸ فوت کردم بعد خانومه گفت تلفن شما کنترل میشه بیب بیب بیب …
جاتون خالی داشتم سکته میزدم ، سریع قطع کردم ، سیم تلفنم کشیدم ، رفتم بیرون در خونه رو هم قفل کردم !
فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم !!!
.
.

من وقتی میرم یه مهمونی که خیلی هم باهاشون رودربایستی دارم ، وقتی که یه سکوت مسخره حکمفرما میشه اونوقت از شکمم صدای حیوانات ماقبل تاریخ درمیاد که همه میگرخن !
اصن ی وضعی !
باغ وحشیه واسه خودش !
.
.

اینجوری که داریم پیش میریم چند وقت دیگه باید به دخترا بگیم : مگه پسری که ابروهاتو برداشتی ؟
.
.

بعضی وختا که دارم با آهنگ پلی شده همخونی میکنم حس میکنم صدام واقعا مثل همون خواننده صاحب اثره ؛ بعد یه لحظه آهنگو قطع میکنم و شروع میکنم واسه خودم میخونم …
فقط نمیدونم چرا هر دفه که اینکارو میکنم امیدم به زندگی خیلی کم میشه !
اصن حالم بد میشه ، از شما چه پنهون همون حالت تهوع !
.
ادامه مطلب از سایت منبع

پیامک و مسیج دپرس جدید تیر 92

عکسشو تو گوشیت هی نگاه کنی واسه بار هزارم…
انگار تا حالا ندیدیش ، بوسش کنی محکم مث دیوونه ها ، بگی خو آخه دلم همیشه یه ذره میشه براش ، بغض کنی و اشکات بریزه…
شمارشو با ذوق بگیری شاید اینبار جوابتو داد… شاید با مهربونی بگه جونم…
شاید… شاید… شاید…
همین شاید گفتنات... باز هم همین صدای مسخره تو گوشت می پیچه… مشترک مورد نظر پاسخگو نمی باشد ، لطفا مجددا بمیرید…
.
.
اصلا حسود نیستم اما وقتى دیدم واسه رفیقم اس ام اس اومد کى میرسی خونه عشقم ؟ یه ذره دلم خواست !
.
.
اگر مرا دوست نداشته باشی دراز میکشم و میمیرم
مرگ نه سفری بی بازگشت است و نه ناگهان محو شدن...
مرگ دوست نداشتن توست !
.
.
قـلـبــم بـوی کـافــور می دهـد !
شـب بـه شـب در آن مـرده شـورهـا آرزویـی را غسـل می دهـنـد و کفـن می کنـنـد !
سفر از چشم‌های تو محال بود که ممکن شد ، مرگ که دیگر محال نیست !
.
.
باد می آید ، اینجا من هستم ؛ نیمکتی چویی و چتری ک بسته است ، دلم تنگ نیست…
تنها منتظر بارانم تا قطره هایش بهانه ایی باشند برای نمناک بودن لحظه هایم و اثباتی بر بی گناهی چشمانم ! 
.
.
مدتهاست چتـــــر منطق را بر ســـــر گرفتــــــه ام تا باران “عشـــــق” را تجربـــــه نکنم !
دیگر توان مقابلـــــه با تب و لرز برایـــــم باقی نمانــــده است !!!
.
.
آن روزها صدای تو در گوشم می پیچید و خوابم می کرد ، این شب ها صدای تو در قلبم می پیچد و بیدارم می کند !
.
.
کلمات با من قهراند از بس از تو نوشتم و تو نیامدی…
.
.
ارزش دل قد یه مورچه است ، هر دوتا خواسته یا نا خواسته زیر پا له میشوند !
.
.
سر راهت که میروی مرا هم جمع کن… پشت در بگذار... شکسته ام...

اس ام اس و پیامک و مسیج عاشقانه تیر 92

دیگر چیزی نمی خواهم !

آغوش تو باشد و شانه های تو ، به دنیا می گویم خدا حافظ…

من دنیایم را پیدا کردم !!!

.

.

لبخند تو معجزه ی شیرینی است که رویای بهشت را در دل آدم زنده می کند…

.

.

تاریخ را کنار بگذار !

جغرافیا مهم تر است !

تــــــــــو کجایی ؟!

.

.

تکه ای از من نیستی ، تمام منی

نباشی تمام میشوم !

.

.

دلم میخواهد تو باشی ، خوب باشی ، مهربان باشی ، بس باشی و همه ی این بودن هایت فقط برای من باشد ، فقط برای من !

.

.

لبخند تو تمام تعادل شهر را به هم میریزد

تو بخند من شهر را دوباره میسازم...

.

.

برای مَن همین از تو گفتن “زندگیست” !

.

.

کاش عشقمان دو طرفه بود !

حالا یک طرفه است !

بر من خرده مگیر ، راه برگشتـــــی ندارم... باید تا ته خط بروم !

.

.

حــــــرف تــــــو که میشــــــود مــــــن چقــــــدر ناشیانه ادعــــــای بی تفاوتــــــی میکــــــنم !

.

.

مهرت با احترام به قانون جاذبه از چشمم به دلم افتاد !