فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جکهای جدید و ته خنده خرداد 91

سری جدید جکهای باحال خرداد 91
کپی برداری برای سایتها و وبلاگها ممنوع !!!

.
میدونی چی از صدتا فحش بدتره ؟
110تا فحش !!!
.
.
اگه تو ایران فیلمی ساخته شد که لیوان شکست و طرف موقع جمع کردنش دستش رو نبرید ، من بهش اسکار میدم !
.
.
یعنی‌ اگه رو نوشابه نمی نوشتن "خنک بنوشید" ، من میجوشوندم بعد میخوردم !!!
.
.
سخترین کار دنیا اینه که به آدمی لبخند بزنی که دلت میخواد گلدونو تو سرش خورد کنی !
.
.
یکی از فانتزیام اینه که دکتر بشم بعد یه روز تو خیابون راه برم یه ماشین بزنه بهم ، منم محل ندم ، ‌بلند شم تو خیابون راهمو ادامه بدم !
مردم چشاشون گرد بشه ! حالا شاید سوال پیش بیاد که دکتر چی بود این وسط ؟
اون دیگه به شما ارتباطی نداره ! من میخوام تحصیلاتمو ادامه بدم !!!
.
جک جدید و به روز خرداد 91
.
تا حالا دقت کردین وقتی خودکارت قطع میشه یه جا دیگه تستش میکنی مینویسه ، ولی دوباره جای قبلیش میخوای بنویسی نمینویسه !!!
.
.
شیطونه میگه برم ایدز بگیرم دهن این پشه ها رو سرویس کنم !!!
.
.
چرا اگه به کسی بگن جوجوی من ... پیشی من ... و موشی و ازین کلمه ها طرف خوشش میاد ...
اما اگه بگن حیووون عصبی میشه ... ؟
مگه جفتشون یکی نیستن ؟؟؟
.
.
از یارو پرسیدم شماره فلانی رو داری ؟ گفت : آره ، پنجاه و ... اوممم پنجاه و یه چیزی ... آخرش هم یه چیزی و پنج ... نمیدونم ، خلاصه اول و آخرش پنجه !
من الان دقیقا با این دو تا پنج چیکار کنم ؟
.
.
از غضنفری سوال شد : جذر عدد 7 به توان سوم همان عدد تقسیم بر مکعب عدد 9 چند میشه ؟
غضنفر اندکی تامل نموده و جان به جان آفرین تسلیم کرد !!!
.
جدیدترین اسمس های جکی 1391
.
من با کوله باری از غم دارم میرم ... رفتم ... دارم میرم ... رفتما ... توجه کن ... !
.
.
آخر سر نفهمیدیم ، متضاد کلمه ی "راست" ، 'خوابیده' است یا 'دروغ' یا 'چپ' یا 'کج' ؟

ادامه مطلب ...

کد آهنگهای پیشواز آلبوم همسایه از علیرضا افتخاری

آهنگهای پیشواز جدید خرداد 1391
.
کد آهنگ پیشواز آیین وفا از علیرضا افتخاری - 3314195
کد آهنگ پیشواز غم تو از علیرضا افتخاری - 3314196
کد آهنگ پیشواز دل سنگی از علیرضا افتخاری - 3314197
کد آهنگ پیشواز دولت مستی از علیرضا افتخاری - 3314198
کد آهنگ پیشواز مادر از علیرضا افتخاری - 3314199
کد آهنگ پیشواز چشم انتظار از علیرضا افتخاری - 3314201
کد آهنگ پیشواز ایی بالم بنده از علیرضا افتخاری - 3314202
کد آهنگ پیشواز صنم از علیرضا افتخاری - 3314203
کد آهنگ پیشواز بی سامان از علیرضا افتخاری - 3314204
کد آهنگ پیشواز اگر بگذارد از علیرضا افتخاری - 3314205
کد آهنگ پیشواز سرگردان از علیرضا افتخاری - 3314206
کد آهنگ پیشواز آواز گل فریاد از علیرضا افتخاری - 3314207
کد آهنگ پیشواز بلال بلال از علیرضا افتخاری - 3314208

کد آهنگهای پیشواز آلبوم قصه زندگی از ایرج

کد آهنگهای پیشواز آلبوم قصه زندگی از حسین خواجه امیری
.
کد آهنگ پیشواز قصه زندگی حسین خواجه امیری (ایرج) - 3314158
کد آهنگ پیشواز قصه نخور عزیزم حسین خواجه امیری (ایرج) - 3314159
کد آهنگ پیشواز زنگی بزن حسین خواجه امیری (ایرج) - 3314160
کد آهنگ پیشواز دل خون حسین خواجه امیری (ایرج) - 3314161
کد آهنگ پیشواز بگو حسین خواجه امیری (ایرج) - 3314162
کد آهنگ پیشواز بی تو میمیرم حسین خواجه امیری (ایرج) - 3314163
کد آهنگ پیشواز قسم حسین خواجه امیری (ایرج) - 3314164

اس ام اس مخصوص شب امتحان سال 91

جک و مسیج توپ و جدید امتحانات پایان ترم سال 91
کپی برداری برای سایتها و وبلاگها ممنوع !!!

.
یادم آید روز دیرین
خوب وشیرین
اول ترم
وقت بسیار
درس اندک …
حال اینک روز آخر
روز تلخ امتحانات
آخر ترم
وقت اندک درس بسیار ، درس بسیار ، درس بسیار !
.
.
تا حالا دقت کردین هر استادی که اول ترم با لبخند وارد میشه ، آخر ترم اشک شما رو درمیاره ؟
.
.
تا حالا دقت کردین وقتی داری درس میخونی و به یه صفحه عکس دار میرسی چه حالی میکنی که اون صفحه نصفست ؟
.
جوک جدید درس خوندن
.
یه زمان از امتحانات که بر میگشتیم ، مامانمون میپرسید : چند میشیی ؟؟؟
با صدای بلند داد می زدیم 20 !
یادش گرامی باد !
1 دقیقه سکوت لطفا !!!
.
.
یکی از دردناکترین لحظه های زندگی اینه که وقتی داری امتحان میدی بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن !
.
.
حالا هر شب تا 4 صبح پای نت ول می چرخیا ...
یه شب خواستی برا امتحان بیدار بمونی ، کافئین خالص هم بخوری 10.5 بیهوش میشی رو تخت !
.
جدیدترین پیامکهای شب امتحانی
.
واحد دانشگاهی دو حالت داره :
واحد های سختو که نمیشه خوند ...
واحد های آسون هم که ارزش خوندن نداره !
.
.
طالع بینی دانشجویی :
یه سکه میندازیم بالا ، اگه شیر اومد می خوابیم !
اگه خط اومد فیلم می بینیم !
و اگه لبه اومد درس می خونیم !!!
.
.
قانون پایستگی واحدها :
واحدها نه پاس میشوند نه حذف ، بلکه از ترمی به ترم بعد منتقل میشوند !

شخصیت شناسی و طالع بینی جدید 91

اول به سوالت زیر جواب بدید و بعد ادامه مطلب رو دنبال کنید !!!

1) چه موقع از روز بهترین و آرام ترین احساس را دارید ؟
الف - صبح
ب- عصر و غروب
ج - شب

2) معمولاً چگونه راه مى روید ؟
الف - نسبتاً سریع ، با قدم هاى بلند
ب - نسبتاً سریع ، با قدمهاى کوتاه ولى تند و پشت سر هم
ج - آهسته تر ، با سرى صاف روبرو
د - آهسته و سربه زیر ، خیلى آهسته

3) وقتى با دیگران صحبت مى کنید :
الف - مى ایستید و دست به سینه حرف مى زنید
ب - دستها را در هم قلاب مى کنید
ج - یک یا هر دو دست را در پهلو مى گذارید
د - دست به شخصى که با او صحبت مى کنید، مى زنید
و - با گوش خود بازى مى کنید ، به چانه تان دست مى زنید یا موهایتان را صاف مىکنید

4) وقتى آرام هستید ، چگونه مى نشینید ؟
الف - زانوها خم و پاها تقریباً کنار هم
ب - چهارزانو
ج - پاى صاف و دراز به بیرون
د - یک پا زیر دیگرى خم

5) وقتى چیزى واقعاً براى شما جالب است ، چگونه واکنش نشان مى دهید ؟
الف - خنده اى بلند که نشان دهد چقدر موضوع جالب بوده
ب - خنده ، اما نه بلند
ج - با پوزخند کوچک
د - لبخند بزرگ
ه - لبخند کوچک

6) وقتى وارد یک میهمانى یا جمع مى شوید ؟
الف - با صداى بلند سلام و حرکتى که همه متوجه شما شوند ، وارد مى شوید
ب - با صداى آرامتر سلام مى کنید و سریع به دنبال شخصى که مى شناسید ، مى گردید
ج - در حد امکان آرام وارد مى شوید ، سعى مى کنید به نظر سایرین نیایید

7) سخت مشغول کارى هستید ، بر آن تمرکز دارید ، اما ناگهان دلیلى یا شخصى آن را قطع مى کند :
الف - از وقفه ایجاد شده راضى هستید و از آن استقبال مى کنید
ب - به سختى ناراحت مى شوید
ج - حالتى بینابین این 2 حالت ایجاد مى شود

8) کدامیک از مجموعه رنگ هاى زیر را بیشتر دوست دارید ؟
الف - قرمز یا نارنجى
ب - سیاه
ج - زرد یا آبى کمرنگ
د - سبز
ه - آبى تیره یا ارغوانى
و - سفید
ز - قهوه اى ، خاکسترى ، بنفش

9) وقتى در رختخواب هستید (در شب) در آخرین لحظات پیش از خواب ، در چه حالتى دراز مى کشید ؟
الف - به پشت
ب - روى شکم (دمر)
ج - به پهلو و کمى خم و دایره اى
د - سر بر روى یک دست
ه - سر زیر پتو یا ملافه

10) آیا شما غالباً خواب مى بینید که :
الف - از جایى مى افتید
ب - مشغول جنگ و دعوا هستید
ج - به دنبال کسى یا چیزى هستید
د - پرواز مى کنید یا در آب غوطه ورید
ه - اصلاً خواب نمى بینید
و - معمولاً خواب هاى خوش مى بینید

ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک فلسفی و آموزنده خرداد 91

جدیدترین اسمسها و جملات بامعنا و فلسفی سال 91
کپی برداری برای سایتها و وبلاگها ممنوع !!!

.
ابراهیم وار زندگی کن و در عصر خویش معمار کعبه ایمان خویش باش !
.
.
همه ی افراد با استعداد هستند ، اما اگر شما یک ماهی را بر اساس تواناییش در بالا رفتن از درخت بسنجید ، آن ماهی تمام عمرش را بر این باور خواهد گذراند که یک بی دست و پای احمق است !
.
.
هر تبی ، تب عشق نیست !!!
گاهی وقتها بعضی تبها از عفونت هوسه ...
.
.
گل مصنوعی هیچ وقت لذت شکفتن را درک نکرده است ...
.
.
ستاره به چشم کوچک مینماید ، اما این گناه چشم است نه کوچکی ستاره !
.
اس فلسفی باحال
.
برای خانه ی همسایه ات هم چراغ آرزو کن ، قطعا حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد !
.
.
آدمی در آغوش خدا غمی نداشت / پیش خدا حسرت هیچ بیش و کمی نداشت
دل از خدا برید و در زمین نشست / صد بار عاشق شد و دلش شکست
به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود / یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود
.
.
خواستی بدانی چقدر ثروتمندی پولهایت را نشمار
قطره ای اشک بریز و دست هایی که برای پاک کردن اشکهایت میایند را بشمار ...
این است ثروت واقعی ...
.
.
اگر رنجی نمی بردیم ، هرگز مهربان بودن را نمی آموختیم !
.
.
آدامس ها بزرگترین اساتید معنویت هستند ...
از کودکیمان تلاش می کنند به ما بفهمانند "هیچ شیرینی ای ماندگار نیست"
.
گلچین پیامک آموزنده سال 91
.
آنچه آدم ها را در کنار هم نگه می‌دارد
شباهت هایشان نیست ؛ درک و شعورشان است نسبت به تفاوت هایشان ... !

ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک غمگین و بی حوصله شاخ

اینم یه سری دیگه از نوشته های سنگین غمگین و تریپ خسته !
کپی برداری برای سایتها و وبلاگها ممنوع !!!
.
به کلاغها بگویید !!!
به کلاغها بگویید :
قصه ی من اینجا تمام شد ... !
یکی بود و نبود مرا با خود برد ...
.
.
با تو بودن را تصویر کردم ... بی تو بودن را ، تجربه !
این بود سهم من از رویا تا واقعیت ...
.
.
آن عشق که دیده گریه آموخت ازو
دل در غم او نشست و جان سوخت ازو
امروز نگاه کن که جان و دل من
جز یادی و حسرتی چه اندوخت ازو
.
مسیج خسته از روزگار
.
عادت نمی‌کنی به نبودنش ، به ندیدنش ، به نشنیدن صدایش ! خودتو خفه نکن !
.
.
پیراهن خیس ابر ، تن پوش من است
صد باغ تبر خورده در آغوش من است
این زندگی کبود ، این تلخ بنفش
زخمی است که سالهاست بر دوش من است
.
.
دست بر دیوار سیمانی بکش ، لمس قلب من به همین آسانی است !
.
نوشته های جالب غمگین
.
سیاهی زیر چشم هایم را دوست دارم !
جای پای رفتن توست ...
.
.
بالا و پایین پریدنم از شوق زندگی نیست ...
ماهی روی خاک چه می‌کند ؟
.
.
دیرآمدی ؛ کمی تغییر کرده ام ...
برای شناختنم ، عکسم را مچاله کن !
.
اس ام اس فاز غمگین
.
از من می پرسند روبه راهی ؟
آری رو به راهم اگر بدانم از کدام راه می آیی !
.
.
ببار ای باران ، ببار که غم از دلم رفتنی نیست
اشکهای روی گونه ام دیدنی نیست
ببار ای باران که این تنهایی تمام شدنی نیست
آن لحظه های زیبا تکرار شدنی نیست
ببار ای باران که شعر تلخ جدایی خواندنی نیست
غم تلخی که در سینه دارم فراموش شدنی نیست
.
.
همه ی دردم این است که یک نفر در زندگی من هست که نیست !
.
جمله های غمگینانه عاشقانه
.
ای آسمان باور مکن ، کاین پیکر محزون منم !
من نیستم ! من نیستم !
رفت عمر من ، از دست من
این عمر مست و پست من
یک عمر با بخت بدش بگریستم ، بگریستم !
لیک عمر پای اندر گلم
باری نپرسید از دلم
من چیستم ؟ من کیستم ؟

ادامه مطلب ...