فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

پیامک و مسیج عاشقانه ناب و جدید 90

ای قاصدک عشق ز معشوقم چه خبر
ای سفیر هرچه مسافر ز معشوقم چه خبر
گر بدیدی رخ زیبای معشوقه ی من
خبرش کن ز احوال دل غم زده ی من

.

.

.

.

به هر دری می زنم از عشق تو
می نگرم بر غم رخسار تو
منو تو دلداده ی هم دیگریم
که در زمین و آسمان گوهریم
چنین ندیدن همگان در جهان
که از همه بدشدگان بدتریم

.

.

.

.

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من
دل من داند و من دانم و دل داند و من
خاک من گل شود و گل شکفد از گل من
تا ابد مهر تو بیرون نرود از دل من

.

.

.

.

هیچ خاری در سایه ی گل ، احساس خاری نمی کند ، تقدیم به گل روزگار

.

.

.

.

کاش دوست داشتن فرستادنی بود تا از راه دور تقدیمت می کردم

.

.

.

.

مست عشقم مست شوقم مست دوست

مست معشوقی که دنیا دست اوست

.

.

.

.

خواب راحت نکند آنکه خیالی دارد

تو چه میدانی دل ما با تو چه حالی دارد

.

.

.

.

خواب اصحاب کهف قصه تکراری ماست

ما همانیم که در غار دلت پوسیدیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد