فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جملات زیبای دکتر علی شریعتی

برایت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد ، هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد
.
.
.
.
خدا و انسان و عشق ، این است امانتی که بر دوش ما سنگینی می کند
.
.
.
.
قدرت نیازمند کسی است که در برابرش رام گردد
.
.
.
.
مرا کسی نساخت ، خدا ساخت ، نه آنچنان که کسی می خواست ، که من کَس نداشتم . کَسم خدا بود ، کَس بی کَسان
.
.
.
.
استوار ماندن و زیر هر باری نرفتن ، دین من است
.
.
.
.
عشقی فراتر از انسان و فروتر از خدا نیز هست و آن دوست داشتن است
.
.
.
.
و اکنون تو با مرگ زفته ای و من این جا ، تنها به این امید دم می زنم که با هر نفس ، گامی به تو نزدیک تر می شوم !!! این زندگی من است
.
.
.
.
از میان همه نعمت های این جهان ، آن چه را برگزیده ام و دوست می دارم تنهایی است
.
.
.
.
انسان مجبور نیست حقایق را بگوید ولی مجبور است چیزی را که می گوید حقیقت داشته باشد

.

.

.

.

در دشمنی دورنگی نیست ، کاش دوستان هم در موقع خود چون دشمنان بی ریا بودند

.

.

.

.

آنجا که چشمان مشتاقی برای انسانی اشک می ریزد ، زندگی به رنج کشیدنش می ارزد

.

.

.

.

دل های بزرگ و احساس های بلند ، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند

.

.

.

.

هر کسی را نه بدان گونه که هست احساسش می کنند ، بدان گونه که احساسش می کنند ، هست

.

.

.

.

همچون شمع که در گریستن خویش ، قطره قطره می میرد
ذوب می شوم و محو می شوم و پایان می گیرم

.

.

.

.

به ساعتها بگو بخوابند ، بیهوده زیستن را نیازی به شمارش نیست

.

.

.

.

خدایا ! یاریم کن تا آنچه را که دانسته یا ندانسته میشکنم دل نباشد

.

.

.

.

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت

.

.

.

.

خدایا هر که را عقل دادی ، چه ندادی ؟ و هر که را عقل ندادی ، چه دادی ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد