فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس کنایه ای و تیکه دار جدید خرداد 91

پیامک و مسیج های شاخ تیکه دار خرداد 91
.
نمیدانم عشق من تاریخ مصرف داشت ...
یا ...
لیاقت تو ... ؟؟؟
.
.
اگر به کسی بیش از حد بها بدی ، حتما بعدها بدهکارش میشی ... !
.
.
همیشه اقرار می کرد که دوستم دارد ، اما غافل بودم از اینکه می گوید اغراق می کنم که دوستت دارم !
.
جدیدترین و باحالترین اس های کنایه ای سال 91
.
تقصیر خودمونه ...
بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به توان رساندیم !
.
.
"حوا" که باشی بعضی ها "هوا " برشان می دارد که "آدمند " !!!
.
.
دل را بدنام نکنیم ...
آنچه بعضی ها در سینه دارند ، کاروان سراست نه دل … !

.
تیکه های اسمسی جدید
.
سال ها رفته ز دست
جای پایی کف درگاه من است
که نگاهش به نگاهم پیوست
سال ها میگذرد زان شب و مست
ناشناسی کف این خانه نشست
نمکم خورد و نمکدان بشکست

.
.
کم باش و اصلا هم نگران گم شدنت نباش …
اونی که اگه کم باشی گمت کنه ، همونیه که اگه زیاد باشی حیفت میکنه !

.
.
من مورچه ای را مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله چایی بود ...
خودم را فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدم است ...

.
پیامک ناب بی لیاقتی
.
از خوب ها بیشتر میترسم ...
یک روز ، تو خوب من بودی !
.
.
وقتی من ، آن "مشترک مورِد نظر" نیستم ...
چه فرقی دارد در دسترس باشم یا نباشم ... ؟؟؟
.
.
دوستت دارم را برای هردویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت میکردی یا عدالتت بود ؟؟؟
.
مسیج نامردی در عشق
.
میدونی چرا باختی ؟
چون وقتی خواستی من ببازم یادت رفت که من یارت بودم نه حریفت !!!
.
.
از فکر من بگذر خیالت تخت باشد
من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد
این من که با هر ضربه ای از پا در آمد
تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد
تصمیم دارد با خودش ،ب ا کم بسازد
تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد
.
.
عشق من از من گذشتی خوش گذر
بعد از این حتی ، اسمم را مبر
خاطراتم را تو بیرون کن ز سر
دیروز از کف رفت ، فردا را نگر
.
اس از پشت خنجر زدن
.
به هرکس محبت میکنم جانم فدا
مثل عقرب میزند نیشم ، نمیدانم چرا ؟
.
.
گفتی مرا دوست داری ، اما دوست داشتنت دو روز است ، دیروز گذشت و آخرش امروز است !
.
.
یک تلنگر کافی بود ، برای اینکه بشکنم ، به هرحال از مشتت ممنونم !!!
.
smsهای جدید قاطی و شاکی
.
تو زندگیت باید به بعضیا بگی :
من چشم میذارم تو فقط برو گمشو !
.
.
چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری ، "از سادگی نیست" ، شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن که روشون حساس باشی !!!
.
.
آدم ها عادت می کنند به هر چیزی …
حتی به خنجر هایی که از پشت میخورند !
.
جملات و متون زیبای کنایه ای
.
صندوق صدقات نیست دل من که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای ... !!!
.
.
ارزانتر از آنچه که فکرش را بکند بود اما برای من گران تمام شد ...
.
.
بهت پشت کردم که اشک هامو نبینی ...
نه اینکه از پشت خنجر بزنی ...
.
.
بیزارم از "واو" منحوس !!!
قرار بود بالم شوی ، وبالم شدی !
.
.
بی خیال ، با تنهایی بیشتر رفیقم تا با تو
ای نارفیق هیچ خاطره ی خوشی ندارم از تو
.
اینم سری قبلی اس ام اس های کنایه ای :
اس ام اس تیکه دار و کنایه ای 91 (اسمس بی لیاقت)

نظرات 9 + ارسال نظر
نازنین 1 خرداد 1391 ساعت 20:00 http://goldoonak.blogsky.com/

سلام
وبلاگ قشنگی داری
خیلی نازه!
چه sms های باحالی
دوست داشتی ب وب منم سر بزن

سلام
قابل نداره!
چشم!

اصغر 4 خرداد 1391 ساعت 08:44 http://yahook.blogfa.com

باز هم قشنگ بودند و

ممنون!

تینا 11 خرداد 1391 ساعت 12:06

فکر میکردم تو همدردی ولی نه تو هم دردی.اینم یه پیامک تیکه دار از من.

ممنون!

tanha 23 خرداد 1391 ساعت 12:06 http://donyaye-man-toyi-to.blogfa.com

salam kheili ali bod mercccccccc

قربونت! ممنون!

maryam 9 مرداد 1391 ساعت 17:57

dastet dard nakone.ali budan

خواهش میکنم، ممنون از نظرتون!

تنهاترین 13 مهر 1391 ساعت 20:54

خیلی عالی بودن دستتون درد نکنه

قربون شما...

sepideh 11 فروردین 1392 ساعت 14:17

ooooooooo khayli aali booooooooooood mamnunam

اس ام اس هاتون فوق العاده بود ..ممنون

مانیا 7 فروردین 1393 ساعت 02:49

جالب بودن


..خسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد