فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

عشق و حال بچگی به سبک مدرن

این پست رو چند وقت پیش میخواستم بزنم ولی فایلشو توی سیستمم پیدا نکردم !!!
ولی امروز به محض اینکه توی یکی از سایتا دیدمش دست به کار شدم ...
یه کم قدیمیه و یحتمل بعضیا دیدنش !
میخواستم توضیح بدم ولی خودتون ببینین متوجه میشین ...


کلیک کنید !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره 25 خرداد 1391 ساعت 10:51

من که خوشم نیومد آخه چندتاشو ترکوندم دیدم صداش واقعی نیست!!
شایدم ایراد از اسپیکرمون بوده؟خدا میدونه!!!
به هر حال مممنون.

دیگه قرار نشد بزنی توی ذوق من!!!
میدونی مشکل کجاست؟ مشکل اینه که تعداد صداها کمه و بعد از چندتا تکراری میشه!

s 27 خرداد 1391 ساعت 11:25

خییییلی جالب بود.میتونم واسه وبلاگم کپیش کنم؟آخه خیلی جالبه

آره! چرا که نه؟

مانلی 2 تیر 1391 ساعت 20:32 http://broken-love

خیلی باحال بود کلی کیف کردم مرسی

قربونت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد