فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

پیامک و جمله عاشقانه اس ام اسی دلبری 92

در علم فیزیک میگن اگر جسمی محیط دایره را طی کند جا به جایی صورت نگرفته اما هر وقت دور تو میگردم احساس میکنم که دور دنیا چرخیدم !

تو دایره عشق منی !

.

اس ام اس عاشقانه شاخ 92

.

بــخــــــنـد !

میــــخــواهــــم تــــجــدیـــد حــــیــات کــــنـم …

.

.

بودن یا نبودنت مهم نیست

آنقدر دوستت دارم که به حضورت نیازی نیست

همانند خدا که هست اما نیست

.

.

سرمایه ام ۲ سکه محبت است …

یکی مال تو و دیگری صدقه به نیت شادی دلت !

.

مسیج عاشقانه جدید فروردین 92

.

عزیزم هیچ میدانی جزئیات چشمهایت کلیات زندگی من است ؟

.
.
همه میگن عشق یعنی دوست داشتن اما من میگم عشق یعنی یکی مثل تو داشتن !
.
.
دنیا تمام شود چه باک ؟
دنیای من تویی که پیش از اینها تمامم شدی !
.
گلچین اسمس لاوی فروردین 92
.
سکه ی زندگیم شیر ندارد اما همین خطی که مرا به تو وصل نگه می دارد را دوست دارم !
.
.
تمام حرف ها پشت سرت بود ، به دنبالت الفبا را قدم زدم ؛ تو حرف نداشتی !
.
.
سیــنـه ام آییـــنـه اســت بــــا غـــــباری از غــم !
تـــــو امّـــا بــه لبــــخــندی از ایــن آییـــنــه بــِــــزُدای غـُـــــبــار ...
.
دلنوشته اس ام اسی جدید 92
.
شــرمنده ام که هــنوز از دوری ات نمــرده ام !
.
.
کـاش مـیـدانـسـتـم کـیـسـت آن کـه بـرایَـت دسـت قـلـاب مـیـگـیـرد تـا هـر شـب خـواب از چـشـم هـایَـم بـربـایـی ...
دیـواری کـوتـاهـتَــر از خـوابـهــای مَـن نـیـافـتـی ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
یلوسبنملئنمی 19 اسفند 1392 ساعت 15:09 http://یسدبنتصا

........... 20 تیر 1393 ساعت 18:42

زهرا 20 فروردین 1394 ساعت 14:38

با حال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد